וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מיכה: "קל לרקוד על הדם, זה גרם לנו לצלקות נפשיות"

21.9.2020 / 18:05

אביו של דור מיכה העלה פוסט בתגובה לסגירת התיק נגד בנו: "חינכנו אותו תמיד לערכים של נתינה ותרומה לקהילה"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

זמן קצר אחרי ההודעה כי הוחלט לסגור את החקירה הפלילית נגד עומר אצילי ודור מיכה בשל חוסר אשמה, כתב אביו של האחרון ושחקן העבר קובי מיכה פוסט בפייסבוק בו פרק את הרגשות שלו.

מיכה כתב: "שעת צהריים. רוית, אני והבנות יושבים באיזו מסעדה מקומית בכפר ביוון כשלפתע הטלפון מצלצל. רוית מעבירה לי את הנייד ואני עונה. אחרי כמה שניות של שתיקה מתחילות הדמעות לנזול מעצמן ואני מתפרק. רוית לא מבינה ושואלת מה קרה? אני מספר לה בקול חנוק שסגרו את התיק של דור. כולנו מתחבקים חזק ובוכים וכל הרגשות צפים באוויר. רק הקרובים אלינו באמת יודעים מה עבר עלינו במהלך החודשים האחרונים מאז פרצה בסערה הפרשה שטלטלה את חיינו".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב עם אביו קובי מיכה. ברני ארדוב
"צר לי כל כך לראות איך מדינתנו הפכה לבית משפט שדה". קובי מיכה עם בנו דור/ברני ארדוב

מיכה הוסיף: "כהורים אנו חינכנו את ילדינו מגיל אפס לערכים של תרומה ונתינה. לאורך כל הקריירה של דור, ועל כך יעידו כל מי שליוו אותו, מהצוות המקצועי ועד לעיתונאי הספורט השונים, הוא היה תמיד הראשון להתנדב לכל פעילות קהילתית או משימת גיוס תרומות. ולא משנה המטרה או הארגון. הוא היה תמיד, אבל תמיד הראשון. הוכחה נוספת לכך היא מאות ההודעות שקיבלנו מכל עבר, מצד אנשים שביקשו לחזק את ידינו ברגעים הקשים וסיפרו לנו כמה דור עשה עבורם וכמה הוא היה שם עבורם בתמיכתו. מסיפורים על ביקור ילדים בבתי חולים, חיילים פצועים, השתתפות באירועי גיוס תרומות או בתמיכה במגזרים מוחלשים. ואנחנו כהוריו, גאים בו מאוד!".

מיכה האב המשיך וכתב: "ולצד התמיכה והחיזוקים נחשפנו גם לצד המכוער וההוכחה המובהקת לכמה קל לרקוד על הדם בימינו. ותאמינו לי שאת התחושות שהפכו מהר מאוד לצלקות נפשיות אנחנו נסחוב איתנו עוד הרבה מאוד שנים. צר לי כל כך לראות איך מדינתנו הפכה לבית משפט שדה. עוד בטרם נקרא דור לחקירה בתחנת המשטרה כבר חרצו את דינו לחומרה, רמסו את כבודו ואת המבטים הקשים שחטפנו במרחב הציבורי, מאנשים זרים לנו, לעולם לא נשכח.

"היום אני חוגג כאן ביוון, יומלדת 60 עם אשתי ובנותיי בר ורום ואת המתנה הכי גדולה שיכולתי לחלום לקבל, קיבלתי עם הבשורה המשמחת מכל. התיק נסגר מחוסר אשמה. אני חוזר... מחוסר אשמה!!!! הוא לא אשם! לא נסגר מחוסר ראיות, אלא מחוסר אשמה. בשמי ובשם רוית והבנות, אנו רוצים להודות לכל אלו שתמכו בנו ברגעים הקשים ולאורך כל התקופה המסויטת הזאת. אנו מאחלים לכולם שנה טובה, בריאות איתנה ואהבת חינם".

  • עוד באותו נושא:
  • דור מיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully