וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של אסיה: המשחק נערך למרות ש-15 שחקני הקבוצה נדבקו בקורונה

אחרי "מסיבת האליפות" וההדבקה ההמונית, אל הילאל נאלצה להסתדר בלי ג'ובינקו, גומיס והקפטן שלה, פתחה עם הרכב מחליפים וצעירים שעשו בכורה, ובכל זאת הצליחה להעפיל לשב הנוקאאוט

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה/באדיבות ספורט1

אלופת אסיה אל הילאל הסעודית שיחקה אתמול (ראשון) מול סבאר חודרו האיראנית במסגרת ליגת האלופות של אסיה - וזאת למרות ש-15 משחקניה נעדרו מהסגל בגלל שנדבקו בקורונה. ההתאחדות האסיאתית סירבה לדחות את המשחק, למרות שהקבוצה מערב הסעודית הראתה שבימים האחרונים עשרה שחקנים נוספים מהקבוצה נדבקו - בנוסף לחמישה שהיו ידועים לפני כן (ככל הנראה ההדבקה ההמונית אירעה במסיבת חגיגות האליפות). לטענת ההתאחדות האסיאתית, אין סיבה לבטל את המשחק מאחר שאל הילאל הצליחה להעמיד למשחק 14 שחקני סגל, כולל שני שוערים.

בפטימבי גומיס, שחקן אל הילאל הסעודית. AP
גם הוא נדבק. גומיס באל הילאל/AP

וכך, הקבוצה הסעודית, עם הרכב שכלל כמעט כולו מחליפים, הצליחה לסחוט את ה-0:0 שהיה דרוש לה ולהעפיל לשלב הנוקאאוט, למרות שחסרה את הקפטן שלה (שלמאן אל פרג', שנדבק בפעם השנייה) ואיבדה שחקנים כמו בפה גומיס הצרפתי וסבסטיאן ג'ובינקו האיטלקי. היא פתחה בהרכב עם שני שחקנים בני 19 שערכו הופעת בכורה, והמחליף היחיד שלה היה בן 19 גם הוא. מנגד יש לציין שהקבוצה האיראנית סיימה את שלב הבתים בלי לכבוש אף שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully