וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ניב עשה היסטוריה: הישראלי הראשון שמסיים את טור דה פראנס

הרוכב של קבוצת סטארט-אפ ניישן הישראלית השלים את הופעת הבכורה שלו בטור עם סיבוב חגיגי בשאנז אליזה. סיים במקום ה-139 בדירוג הכללי

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

גיא ניב עשה הערב (ראשון) היסטוריה בפריז, כשהפך לישראלי הראשון שמסיים את המרוץ היוקרתי טור דה פראנס. הרוכב של קבוצת סטארט-אפ ניישן הישראלית, שהבטיח אתמול בקטע ה-20 את כניסתו לפריז, סיים בקטע ה-21 והאחרון במקום ה-100, אחרי רכיבה של שעה ותשע דקות אל השאנז אליזה.

בדירוג הכללי ניצב ניב במקום ה-139, במרחק של 5:38:16 שעות מהמנצח ההיסטורי טאדיי פוגצ'אר, והוא יכול להיות מרוצה אחרי שלושה שבועות של עבודה מאומצת במסלולים הקשים ברחבי צרפת.

המדורג הבכיר של הקבוצה הישראלית בסיום הטור הוא האירי דן מרטין שניצב במקום ה-41, ואחריו הבלגי בן הרמנס (68), הלטבי קריסטס ניילנדס (85), הבלגי טום ואן אסברוק (98), הצרפתי הוגו הופשטטר (115, שמיני בקטע האחרון הערב) והגרמני נילס פוליט (120).

שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך: "גיא ניב הוא הרוכב הישראלי הראשון שמסיים את הטור דה פראנס וזו גאווה גדולה לישראל. הוא עשה זאת יחד עם קבוצת סטארט-אפ ניישן בראשות סילבן אדמס, שמצליחה בכל פעם להביא את רוכביה להישגים חדשים. גיא ניב הוא סמל של מצוינות. גיא, כולנו גאים בך ומחכים לחגוג איתך כאן בארץ, כל הכבוד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully