וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שון ארמנד שוחרר לבקשתו

20.9.2020 / 19:40

הגארד האמריקאי, שהיה צפוי להיות אחד מכוכבי סגנית האלופה, עוזב בעקבות הפרישה מהיורוקאפ באמצע השבוע. במועדון יעשו מאמץ להחתים שחקן במקומו עוד השבוע

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (ראשון) כי הגארד האמריקאי שון ארמנד שוחרר מהקבוצה לבקשתו. "מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מבקש להודיע כי בעקבות פניה של שון ארמנד בבקשה לשחררו, החליט המועדון להיעתר לבקשתו. אנו מאחלים לשון הצלחה בהמשך דרכו", נמסר.

השחקן וסוכנו פנו לקבוצה אחרי ששמעו כי הכתומים פרשו מהיורוקאפ, וביקשו לעזוב כי הסיבה המרכזית שהצטרף לעיר היין הייתה ההשתתפות במפעל האירופי. בראשון לציון חששו כי שחקנים ירצו לעזוב, אך נראה כי בשלב הזה ארמנד יהיה היחיד שיעזוב. בראשון לציון ינסו להחתים שחקן עוד השבוע על מנת להביאו לישראל לפני רבע גמר גביע ווינר, אך בשל המצב הכלכלי הלא פשוט של הקבוצה לא בטוח שיצליחו לעשות זאת. ארמנד היה אחד המשתכרים הבכירים של הכתומים.

שחקן מכבי ראשון לציון שון ארמנד. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
רק הגיע, כבר עוזב. שון ארמנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

ראשון לציון, סגנית האלופה מהשנתיים האחרונות, עברה שינוי משמעותי מאוד בסגל לקראת העונה הקרובה. דריל מונרו, נועם דוברת, נמרוד טישמן, טל פלד ונועם אביבי הם השחקנים היחידים שנשארו בסגל הקבוצה מסוף העונה שעברה ואליהם הצטרפו הזרים אייזיאה טיילור ואקיל מיטשל והישראלים גולן גוט ועידו פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully