וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו שוב כבש בפנדל, שער בכורה לחוגי, סולומון בישל בדרבי הישראלי באוקראינה

קפטן הנבחרת העניק לפרטיזן 0:1 על זלטיבור, חלוץ סט. פולטן גם בישל ב-0:5 על אדמירה, קשר שחטאר נפרד ב-2:2 מזוריה של אבו חנא וגרצ'קין. אלמקייס נפצע והוחלף בבכורה, מרציאנו הצטיין ב-2:2 של היברניאן מול ריינג'רס, אצילי פתח והיה מעורב בשער בניצחון אפואל ניקוסיה

תקציר: פ.ס.וו - אמן 1:2/ספורט 1

עילאי אלמקייס רשם היום (ראשון) הופעת בכורה כואבת בקבוצתו החדשה, כשעלה כמחליף וחזר לספסל בהפסד דן האח 1:0 לכרוניגן. קשר נבחרת ישראל נכנס עם פתיחת המחצית השנייה נאלץ להתחלף בעצמו בדקה ה-67 בשל פציעה, וראה מהספסל את קבוצתו רושמת הפסד שני העונה. אלמקייס וחבריו יחפשו נקודות ראשונות העונה כשיתארחו ביום ראשון הבא אצל פיינורד.

* כמו ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית, ביברס נאתכו שוב העניק לפרטיזן בלגרד ניצחון 0:1 עם פנדל מוצלח. קפטן נבחרת ישראל נכנס כמחליף ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-80 מול העולה החדשה זלטיבור, כשפרטיזן מושלמת מאז מינויו של אלכסנדר סטנוייביץ' ועלתה למקום השני בליגה הסרבית.

שחקן דן האח עילאי אלמקייס. GettyImages
הספיק לשחק רק 21 דקות. עילאי אלמקייס מוחלף/GettyImages
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער עם לזאר מרקוביץ'. GettyImages
עוד שער ניצחון. ביברס נאתכו חוגג עם לזאר מרקוביץ'/GettyImages

* הדרבי "הישראלי" באוקראינה בין שחטאר דונייצק של מנור סולומון לבין זוריה של ג'ואל אבו חנא ומקס גרצ'קין, הסתיים ב-2:2. סולומון פתח בהרכב האלופה, בישל את השער השני לסרגיי קריבצוב בדקה ה-49 והוחלף על ידי טטה בדקה ה-74. אבו חנא פתח והשלים 90 דקות אצל זוריה, בעוד מקס גרצ'קין נכנס בדקה ה-78 והספיק לספוג כרטיס צהוב.

* עומר אצילי פתח לראשונה בהרכב אפואל ניקוסיה, שניצחה 0:2 בחוץ את פראלימני. קרן של הקשר הישראלי יצרה בלגן ברחבה ובסיומו גיאס זאהיד כבש את הראשון כבר אחרי שתי דקות, והנורבגי שהיה מועמד למכבי תל אביב השלים צמד בדקה ה-72. אפואל עם ניצחון שני ושבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הקפריסאית. בן שהר נעדר בגלל פציעה.

* דור חוגי כבש הערב את שער הבכורה שלו בסט. פולטן, כשסייע להוליך את קבוצתו ל-0:5 גדול על אדמירה ואקר. החלוץ הישראלי בישל בדקה ה-39 ללואן, ובדקה ה-68 מצא בעצמו את הרשת וחגג על הדרך גם ניצחון בכורה בליגה האוסטרית. ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל המפסידה.

* הישראלי הנוסף באוסטריה, אליאל פרץ, עלה מהספסל בדקה ה-82, בניצחון וולפסברגר 0:2 על הארטברג.

* אופיר מרציאנו פתח בשער של היברניאן, שסיימה ב-2:2 עם מוליכת הליגה הסקוטית ריינג'רס. שוער נבחרת ישראל סיפק הצלה כפולה אדירה מול סקוט ארפילד וזכה למחמאות בסיום. בתום שמונת המחזורים שהספיקה לשחק מאז פתיחת העונה, מדורגת היברניאן במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

דור חוגי שחקן סט. פולטן חוגג שער. GettyImages
שער ראשון בליגה האוסטרית. דור חוגי/GettyImages
אופיר מרציאנו שוער היברניאן עוצר את סקוט ארפילד שחקן ריינג'רס. GettyImages
הצלה כפולה אדירה. אופיר מרציאנו/GettyImages

* ליאור רפאלוב שיחק 81 דקות ב-2:2 הביתי של אנטוורפן מול אופן במחזור השישי בליגה הבלגית. קבוצתו עם שמונה נקודות במקום התשיעי, מרחק 10 נקודות מהמוליכה המושלמת שרלרואה.

* עדן שמיר נותר על הספסל בניצחונה של סטנדרד ליאז' 1:2 על קורטרייק בליגה הבלגית. קבוצתו במקום השני אחרי שישה מחזורים.

* ניקו אולסק פתח לראשונה בהרכב ר.ק.ס ואלווייק, שהפסידה 3:0 באמסטרדם לאייאקס במחזור השני בליגה ההולנדית. הקשר שהגיע ממכבי נתניה הוחלף בדקה ה-86.

ניקו אולסק שחקן ר.ק.ס ואלווייק (מימין) מול מוחמד קודוס שחקן אייאקס. GettyImages
שיחק באצטדיון על שם יוהאן קרויף. ניקו אולסק מול מוחמד קודוס/GettyImages

* מוחמד עוואד נכנס כמחליף בדקה ה-65 והיה שותף לניצחונה של לך פוזנן בדרבי 0:1 על ורטה פוזנן מפנדל של יקוב מודר בדקה ה-89. זה היה הניצחון הראשון של קבוצתו העונה, אחרי ארבעה מחזורים בליגה הפולנית.

* דור מיכה ואסף צור נכללו לראשונה בסגל של אנורתוזיס פמגוסטה, אבל נותרו על הספסל בהפסד הביתי של קבוצתם 3:1 לאפולון לימסול בליגה הקפריסאית.

* בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס, שהפסידה בביתה 1:0 לאריס סלוניקי ובמאזנה שלוש נקודות אחרי שני מחזורים בליגה היוונית.

* דקל קינן השלים 90 דקות ב-3:3 הביתי של סקרמנטו רפבליק מול טאקומה בליגת ה-USL האמריקנית.

* באותה ליגה, עידן כהן שיחק 66 דקות בהרכב הרטפורד אתלטיק, שהביסה 0:3 בחוץ את מילואי פילדלפיה יוניון וגיא אבנד נכנס כמחליף בדקה ה-65, כשקבוצתו סיינט לואיס ניצחה 2:3 את מילואי ספורטינג קנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully