וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע אופטימית: "העפלה לליגה האירופית היא לא בשמיים"

20.9.2020 / 9:54

בבירת הנגב לא כללו את הסכום מאירופה בתקציב שהוגש לבקרה. וארן ואגודלו חזק במאבק על חולצת ההרכב נגד מאת'רוול

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

הפועל באר שבע לא הכניסה מול הרשות לבקרת תקציבים בטור ההכנסות צפי משוער למענק ליגה אירופית. במועדון העבירו תקציב מאוזן של 35 מיליון שקל בלי קשר ל-5 מיליון היורו שעשויים להיכנס אם הקבוצה תעבור את מאת'רוול הסקוטית ביום חמישי וגם את שלב הפלייאוף, שם היא תפגוש את המנצחת בין ויקטוריה פלזן הצ'כית לסונדריסקה הדנית.

במועדון מאמינים שאפשר לעשות את זה ואמרו הבוקר (ראשון): "אחרי המהפך בלאצ'י בתוספת הזמן, הכל אפשרי. מי האמין שנכבוש שני שערים תוך כמה דקות וננצח את המשחק באלבניה? עכשיו צריך להתכונן טוב ליום חמישי. העפלה לליגה האירופית היא לא בשמיים".

איתמר שבירו, הפועל באר שבע. דני מרון
יצליח לשמור על המקום בהרכב? שבירו/דני מרון

דחיית המשחק נגד הפועל חדרה, שהיה אמור להתקיים הערב, איפשרה לשחקנים שישי-שבת של מנוחה ורק היום הם ישובו להתאמן ויחלו בהכנות למשחק נגד הסקוטים ביום חמישי. המאמן יוסי אבוקסיס יחליט רק בהמשך השבוע איזה חלוץ יפתח אחרי שג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן נכנסו כמחליפים באלבניה וכבשו שער כל אחד. איתמר שבירו שפתח במשחקים האחרונים בהרכב ינסה בכל זאת לשמור על מקומו.

מי שעשויים להתלבש לראשונה ולהיות בסגל הם צמד הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו באריירו והחלטה לגביהם תתקבל רק בהתאם לאימונים השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully