וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "קומאן נחוש להיות האיש שיחזיר את דמבלה למסלול"

עודכן לאחרונה: 20.9.2020 / 14:02

רוחות חדשות בברצלונה. אחרי הגיבוי לקוטיניו, בקטאלוניה ממשיכים לדווח: "קומאן מעניק לדמבלה יחס מיוחד כדי שיחזור לעצמו"

תקציר: ברצלונה -אלצ'ה 0:1/טוויטר

רגע לפני שהיא פותחת את העונה בספרד מול ויאריאל, ברצלונה זכתה אמש (שבת) בגביע גאמפר המסורתי עם 0:1 על אלצ'ה משער ניצחון של גריזמן כבר בדקה השנייה. רונאלד קומאן לקח ברצינות את החזרה הגנרלית ועלה בהרכב הכי חזק שעמד לרשותו, כולל מסי, גריזמן, פאטי וקוטיניו שהציג יכולת טובה ונבחר לשחקן המצטיין במשחק.

בברצלונה מקווים מאוד שקוטיניו יממש סוף סוף את הפוטנציאל שלו אחרי עונה בכורה לא טובה ואחרי ששיחק כמושאל בבאיירן מינכן בעונה החולפת. הברזילאי שנרכש בכסף גדול מליברפול נראה טוב במשחקי ההכנה ואמר: "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה בתחושות טובות. יש לנו רק שבוע אחד עד פתיחת הליגה ואנחנו עובדים חזק ומפוקסים. אני ממש מצפה לעונה הזו ומקווה שדברים יילכו לי כמו שצריך, יש לי מוטיבציה גבוהה לקראת העונה הזו. התגעגעתי לשחק פה".

אבל קוטיניו הוא לא היחיד שהרוחות החדשות בברצלונה עשויות לנשוב בגב שלו. בתקשורת הקטלאנית ממשיכים לדווח על הפרויקט הגדול של קומאן: עוסמאן דמבלה. היום נכתב ב"ספורט": "מהרגע הראשון, קומאן הבהיר לדמבלה שהוא מאמין בו ובאיכויות שלו ושהוא יוכל להפוך לשחקן מאוד חשוב אצלו. המאמן ההולנדי עוקב אחרי כל שחקן ושחקן בעזרת העוזרים ומאמני הכושר שלו, אבל היחס שלו לדמבלה שונה. הוא לקח אותו כפרויקט אישי ונחוש להיות זה שיחזיר את הצרפתי למסלול".

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. GettyImages
בברצלונה מקווים לראות ממנו את היכולת שהציג בליברפול. פיליפה קוטיניו/GettyImages

קומאן דיבר אתמול על התחושות אחרי המשחק הראשון שלו בקאמפ נואו: "זו היתה הרגשה מיוחדת". על ריקי פוץ': "זה לא נכון שאמרתי לו שאני לא סומך עליו. המלצתי לו לצאת להשאלה בגלל ששחקן צעיר כמוהו צריך לשחק".

מיראלם פיאניץ' שרשם את הבכורה שלו במדי הבלאוגרנה אמר: "כיף לשחק עם המדים האלו, הרגשתי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully