וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - בני יהודה: שלושה שינויים מתוכננים אצל המארחת, אלישע לוי מחפש יציבות

20.9.2020 / 18:02

עומר דנינו צפוי לפתוח כמגן ימני, גם שור הצעיר מיועד ל-11. הזהובים צפויים לשמור על ההרכב שסיים בתיקו נגד מכבי תל אביב (שני, 20:00, ספורט 5 לייב)

מחזור 3הסתיים21/09/2020
הפועל כפר-סבא
  • פדידה (62)
  • פדידה (76, פנדל)
  • דסה (90)
1:3
  • (10) שמעון
בני יהודה תל-אביב
עמיר תורג'מן מתראיין/דוברות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא

הירוקים מקווים לחזור למסלול הניצחונות מחר (שני, 20:00, ספורט 5 לייב) באצטדיון המושבה מול בני יהודה. טום שלח לא כשיר במאת האחוזים ובהיעדרו עשוי הבלם עומר דנינו למלא את תפקיד המגן הימני. גם איתי שור הצעיר עשוי לפתוח על חשבון אור דסה ויהב אפריאט תורגל על חשבון לוואגה קיזיטו. הזר השישי קרפאלה סיסוקו ייכלל בסגל.

השוער איתמר ישראלי אמר לקראת המשחק: "מדובר בסיטואציה לא פשוטה לשחק בימים אלה של הקורונה, אבל חייבים להמשיך. אני יכול להגיד שמאז שעזבתי את בני יהודה שיחקתי מולה כמה פעמים. תמיד יש התרגשות לשחק מולה, אבל מתרגלים. אני מרוכז בקבוצה שלנו. אנחנו קבוצה טובה, אבל אם אנחנו רוצים להתברג במרכז הטבלה ומעלה נצטרך לייצר יציבות. להפסיד משחק ולנצח משחק אחר כך לא יביאו אותנו ליעדים שהצבנו לעצמנו".

איתמר ישראלי שוער הפועל כפר סבא. דני מרון
התרגשות מול בני יהודה. איתמר ישראלי/דני מרון

בני יהודה

בני יהודה רוצה להמשיך את פתיחת העונה הטובה כשתתארח מחר אצל הפועל כפר סבא. אלישע לוי תרגל את אותו הרכב שפתח ב-2:2 נגד מכבי תל אביב ולא צפוי לעשות שינויים. מי שימשיכו להיעדר הם ניב זריהן ואמיר חלאיילה הפצועים, שאמורים לחזור לאחר הפגרה הקצרה.

לוי אמר לקראת המשחק: "במשחקי ההכנה לעונה הנוכחית לא גילינו יציבות בתוך המשחק עצמו וזה הדבר שאנחנו צריכים לשפר - לשמור על יציבות ולהתקדם בתוך המשחק, בין המשחקים ובתוצאות כמובן. אנחנו בדרך לשם. אנחנו מגיעים לאצטדיון המושבה מחר בשביל לשמור על יציבות, להציג כדורגל חיובי כפי שהצגנו בסוף העונה שעברה ובתחילת העונה הזאת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלישע לוי מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
המטרה: לשמור על יציבות. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-84 מפגשים בליגה הבכירה: 18:30 לבני יהודה בניצחונות ועוד 36 תוצאות תיקו. לכתומים יש בדיוק 100 שערים במפגשים הללו.

* הפועל כפר סבא ניצחה את בני יהודה בעונה שעברה בבלומפילד (0:1 בסיבוב הראשון), אבל בבית היא הפסידה לה בכל חמשת מפגשי הליגה האחרונים ולמעשה לא ניצחה מאז דצמבר 1999.

* אותו מפגש מסוף שנות ה-90' שהסתיים ב-1:4 ירוק באצטדיון לויטה, הוא גם הניצחון הכי גבוה בתולדות הפועל כפר סבא על בני יהודה. יניב אברג'יל כבש אז צמד, גיורגי דרסליה ורמי אבן לאבן הוסיפו ומנגד קובי רפואה רק צימק.

* אלישע לוי פגש את הפועל כפר סבא 11 פעמים בכל המסגרות ולא הפסיד מאז שפוטר ממנה בינואר 2006 (בקדנציה השנייה שלו, אחרי שהחזיר את הקבוצה לליגת העל). הוא ניצח את כפר סבא שמונה פעמים עם חמש קבוצות שונות (בני סכנין ובני יהודה בליגה, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה בגביע, בני יהודה גם בגביע הטוטו) וסיים עוד שלוש פעמים בתיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully