וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלחמיד פתח וביטון החליף אותו בניצחון סלטיק

אלחמיד הוצב כבלם הימני ב-2:3 הביתי על ליבינגסטון, ביטון נכנס במקומו בדקה ה-74. קני סייף פתח בניצחונה של לכיה גדנסק, 90 דקות לגדי קינדה בהפסד של קנזס

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב של סלטיק, שניצחה הערב (שבת) 2:3 את ליבינגסטון ועלתה לפחות זמנית לפסגת הליגה הסקוטית עם 19 נקודות מ-21 אפשריות. הישראלי פתח הפעם כבלם הימני בשלישייה האחורית, וניר ביטון החליף בדקה ה-74. קאלום מקגרגור וריאן כריסטי, שישחקו ב-8 באוקטובר עם סקוטלנד מול נבחרת ישראל, היו חתומים על המהפך של סלטיק, כשהאחרון גם בישל לאלביאן אייטי.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. GettyImages
לפחות זמנית בפסגה. חאתם עבד אלחמיד/GettyImages

* אלי דסה שיחק 90 דקות בניצחונה של ויטסה 0:2 על ספרטה רוטרדם. אוסמה טנאן כבש שער מרהיב בכדור חופשי מ-30 מטרים לחיבורים בדקה ה-27, והאלבני ארמנדו ברוחה חתם בדקה ה-82.

* גם גדי קינדה שיחק 90 דקות ב-3:2 הדרמטי של קנזס מול דאלאס. פרנקו חארה העלה את האורחים ליתרון כפול עם צמד, ג'וני ראסל השווה עם צמד משלו, אבל ריאן הולינגסד הכריע (86) אחרי טעות איומה של מליה השוער של קנזס.

* קני סייף פתח בהרכב לכיה גדנסק ושיחק 75 דקות בניצחון הביתי 2:4 על סטאל מיילץ. פלאביו פיישאו הפורטוגלי בן ה-36 הצטיין עם צמד ובישול, ולכיה עם שש נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הפולנית.

* אלמוג אוחיון פתח בהרכבה של לורי הארמנית, שסיימה ב-0:0 בגביע מול בנאקי. נאור עבודי שותף כמחליף אחרי שנכנס במקום חברו הישראלי.

* איתן ולבלום ערך בכורה בהרכב מיובני, שהפסידה 1:0 למטאלוגלובוס בליגה הרומנית השנייה.

* לידור כהן ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של דילה גורי 0:2 בחוץ על ספיירי מהליגה השלישית במסגרת הגביע הגאורגי.

* ירין פרץ לא שותף בהפסדה של קרמיוטיסה 3:1 לא.א.ל לימסול במחזור הרביעי בקפריסין. קרמיוטיסה עם שתי נקודות בלבד עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully