וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממתינה לבדיקות המכריעות, דור פרץ יתורגל כקשר אחורי

19.9.2020 / 17:46

מתח בקבוצה לקראת בדיקות הקורונה של אופ"א בראשון, פרץ יתפוס את המשבצת של גלזר? זלצבורג חזרה מפיגור וניצחה 1:4 ב-10 שחקנים בליגה האוסטרית

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

אחרי שנחו אתמול ונשמו לרווחה שאין ביניהם חולה קורונה, ישובו הערב (שבת) שחקני מכבי תל אביב להתאמן ולמעשה יפתחו את ההכנות לקראת המשחק הראשון מול רד בול זלצבורג בבלומפילד ביום שלישי בפלייאוף ליגת האלופות.

שחקני הקבוצה אמנם יצאו שליליים אחרי שדן גלזר נדבק בקורונה, אבל הבדיקה היותר משמעותית שיעברו תהיה מחר בערב כיוון שידוע שאם מישהו נדבק לוקח כמה ימים לנגיף להתפתח בגופו. הבדיקה מחר היא על פי דרישת אופ"א, כחלק מהמתווה לקיום המשחקים. בקבוצה יחזיקו אצבעות לכך שגם בבדיקה מחר אף אחד לא יימצא חיובי לקורונה. בכל מקרה נראה שאין סכנה לקיום המשחק והדבר היחיד שצריך לוודא הוא שאין עוד שחקן שייעדר מהמשחק.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך עם שלושה בלמים? גאורגיוס דוניס/ברני ארדוב

בהיעדרו הצפוי של דן גלזר, יתרגל גאורגיוס דוניס את דור פרץ כקשר אחורי. פרץ שיחק מול דינמו ברסט בעמדה יותר קדמית ביחד עם אייל גולסה, אבל היווני עודכן כי הקשר שיחק בעבר כקשר אחורי והוא ינוסה בעמדה הזו בטרם יחליט דוניס אם ללכת עליו. עדיין לא ברור אם המאמן ימשיך עם שלושה בלמים.

היריבה רד בול זלצבורג, שאמורה להגיע לישראל ביום שני, חזרה הערב מפיגור ב-10 שחקנים וניצחה 1:4 את ריינדורף אלטאך במחזור השני בליגה האוסטרית. הבלם אנדרה רמאליו הורחק בדקה השישית וזלצבורג ספגה בדקה ה-33 והסתבכה, אבל דומיניק סובוסלאי ההונגרי השווה מיד בפנדל (36) ופאטסון דאקה (41), סקו קויטה (46) ורסמוס כריסטנסן (63) הפכו והשאירו את האלופה עם מאזן מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully