וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' הזיע במערכה הראשונה בדרך לרבע גמר טורניר רומא, נדאל עלה בקלילות

המדורג 1 בעולם גבר 6:7 (7), 3:6 על בן ארצו פיליפ קראיינוביץ' בשמינית הגמר. הספרדי הביס 1:6, 3:6 את דושאן לאיוביץ'

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

טורניר רומא מתקדם לעבר השלבים המכריעים, כשהערב (שישי) נערך שלב שמינית הגמר. נובאק דג'וקוביץ' שלא התקשה בשלב הקודם, לא שמט אמנם מערכה נגד פיליפ קראיינוביץ' אך בקושי ניצח את המערכה הראשונה והזדקק לשובר שוויון. בסופו של דבר ניצח המדורג 1 7:6 (7), 3:6 והמשיך לשלב רבע הגמר.

רפאל נדאל שגם הוא לא התקשה בשלב הקודם, המשיך להנות גם הערב לאחר שגבר בקלילות יתרה 1:6 ,3:6 על דושאן לאיוביץ' (25) הסרבי. הספרדי גילה עליונות ברורה על יריבו עם 63 אחוזי הצלחה בהגשותיו הראשונות ו-64 אחוז בנקודות ההגשה השניות. צפוי לפגוש ברבע הגמר את המדורג 25, דייגו שוורצמן הארגנטינאי.

הטניסאי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
המערכה הראשונה כמעט הלכה לאיבוד. דג'וקוביץ'/GettyImages

מתאו ברטיני המקומי התקשה מאוד אך עלה אף הוא לרבע הגמר בטורניר הנערך בעיר הולדתו. האיטלקי נאלץ להגיע לשובר שוויון בשתי המערכות, אך בסופו של דבר ניצח בשתיהן בדרך ל-6:7 (1),6:7 (5) על סטפנו טרוואגליה (84), איטלקי נוסף אשר הקשה מאוד על המדורג מספר 8.

בנשים קרולינה פלישקובה (4) עשתה את העבודה ולא התקשתה לגבור 4:6, 3:6 על אנה בלינקובה (65) ועלתה לרבע הגמר אף היא. סימונה האלפ (2) ניצחה 5:7, 4:6 את דיאנה יטסרמסקה הבלארוסית (29). בכירה נוספת שעלתה, לאחר שירקה לא מעט דם - היא אלינה סביטולינה המדורגת שישית, שניצחה 6:7 (6), 4:6 את סווטלנה קוזנצובה (38).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully