וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גארת' בייל עזב את מדריד מבלי להיפרד מרוב השחקנים של ריאל"

הוולשי בדרך לחתימה בטוטנהאם: בספרד מסכמים את הקדנציה הסוערת וסופרים את הפציעות, באנגליה מחכים לו ולמחבט הגולף בזרועות פתוחות

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

תם עידן בריאל מדריד. גארת' בייל עזב היום (שישי) את הקבוצה והמריא לאנגליה, לקראת חזרה לטוטנהאם אחרי שבע שנים סוערות בבירת ספרד. בייל, שהגיע לריאל ב-2013 תמורת 100 מיליון יורו - העסקה היקרה בכל הזמנים דאז - היה דמות שנויה במחלוקת במדריד לאורך הקדנציה שלו. לצד זכייה ב-16 תארים, כיבוש של 104 שערים ורגעים פנטסטיים כמו המספרת בגמר ליגת האלופות ב-2018, היו לוולשי לא מעט רגעים מאכזבים, שלוו בביקורת כמעט בלתי פוסקת מהתקשורת והקהל במדריד.

לצד הביקורות על אורח חייו, החיבה הידועה לגולף והיחסים המעורערים עם המאמן הנוכחי זינדין זידאן, בייל גם התברר כשחקן פציע למדי. ב"מארקה" הדגישו זאת בכתבה שסיכמה את הקדנציה של בייל במדריד, וציינו את המספרים המדויקים: במשך שבע שנותיו במדריד, בייל נפצע לא פחות מ-33 פעמים. הוא החמיץ לא פחות מ-33 אחוזים מהמשחקים של ריאל מאז 2013, ובסך הכל רשם 251 הופעות בריאל, במהלכן כבש 104 שערים ובישל 57.

לאורך השנים הוא גם היה חלק בלתי נפרד מהטריו BBC (בנזמה-בייל-כריסטיאנו), שכבש לא פחות מ-442 שערים והצעיד את הבלאנקוס לארבע זכיות בליגת האלופות.

אבל חוסר החיבור שלו למועדון ניכר גם באופן שבו עזב את הקבוצה. לפי "אל צ'ירינגיטו", בייל ארז את חפציו הבוקר וטס לאנגליה מבלי להיפרד מחלק גדול מחבריו לקבוצה, ששיתפו איתו פעולה במשך שנים.

"ידענו שבייל קצת מוזר, קצת נרקיסיסט, אבל זה כנראה השיא. גם השחקנים שבייל נפרד מהם בסך הכל קיבלו הודעת טקסט יבשה", דיווחו.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל משחק גולף. GettyImages
חוזר למקום שבו מכבדים אותו ואת התחביב המפורסם שלו. בייל משחק גולף/GettyImages

ובזמן שבספרד נפרדים, בטוטנהאם נרגשים לקראת הקאמבק. התרנגולים מקבלים את בייל בזרועות פתוחות ומחבקים גם את האהבה שלו לגולף, שהפכה מושא לביקורת בספרד. תמונה שדלפה היום ברשתות החברתיות באנגליה ואמינותה לא ברורה, חושפת שבייל אפילו הספיק לקבוע תור למשחק גולף עם בעלי טוטנהאם דניאל לוי לסוף השבוע.

כך או כך, בטוטנהאם מתכוונים להכניס את בייל למשטר אימונים קפדני בשבועות הקרובים. לפי "דיילי מייל", "יידרשו ארבעה שבועות של אימונים אינטנסיביים" כדי להחזיר את בייל לכושר שיא בעקבות הפציעה שהוא סוחב מנבחרת ויילס.

הארי רדנאפ טען כי טוטנהאם לא צריכה להסתפק בהחתמה של בייל, אלא צריכה לנסות להחזיר עוד "בן אובד": לוקה מודריץ', שגם כן מתנדנד על פי השמועות בריאל מדריד. "זה הזמן להחזיר את הכוכבים של טוטנהאם בגרסתה הקודמת, ולשלב אותם עם הכוכבים של טוטנהאם הנוכחית", אמר מאמן העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully