וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג לקראת "משחקי העונה" נגד מכבי תל אביב: "העפלה מעולם לא היתה חשובה יותר"

היציבות הכלכלית של אלופת אוסטריה תונח על הכף נגד הצהובים: "רק כרטיס לשלב הבתים יעזור למועדון לצלוח את משבר הקורונה. זלצבורג פייבוריטית ברורה"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

רד בול זלצבורג כבר מתכוננת במרץ לצמד המפגשים מול מכבי תל אביב בפלייאוף ליגת האלופות. אמש (חמישי) התבשרה הקבוצה האוסטרית כי המשחק יתקיים בישראל על אף בקשותיה להעתיק את המשחק לקפריסין או יוון בעקבות הסגר שמתחיל בישראל, אולם זה לא מסיט אותה מהמטרה: לעלות לראשונה אי פעם לשלב הבתים מהמוקדמות.

המשחק בישראל יתקיים ביום שלישי, והצהובים ככל הנראה יחסרו את דן גלזר שנדבק בקורונה. הצהובים ממתינים בדריכות לתוצאות הבדיקות של שאר השחקנים, בתקווה שלא יהיו מקרי קורונה נוספים. כך או כך, האוסטרים מרוכזים בעצמם. הבוקר נכתב מאמר בעיתונות המקומית המכנה את צמד המפגשים מול מכבי תל אביב כ"משחקי העונה" של זלצבורג - שמשוועת לסכום הכסף הגבוה שייכנס לקופתה אם תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

"מנקודת מבט פיננסית, העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות מעולם לא היתה חשובה יותר", ציינו. "צמד המשחקים נגד מכבי תל אביב חשוב מאוד, ולא רק מבחינה ספורטיבית. העפלה תכניס לקופה של הקבוצה כ-20 מיליון יורו שיסייעו לה לצלוח את משבר הקורונה בקלות, ויעזרו לה לכסות על ההפסדים כתוצאה מאיבוד ההכנסות ממכירת כרטיסים (ככל הנראה, לא תותר העונה כניסה של יותר מ-3,000 אוהדים למשחק בליגה האוסטרית)".

ג'סי מארש מאמן רד בול זלצבורג עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא מוטרד מ"הקללה" נגד הישראליות. מאמן זלצבורג ג'סי מארש/רויטרס

במאמר ציינו את "הקללה" של זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות, שם הודחו לא פחות מ-11 פעמים כולל פעמיים נגד קבוצות ישראליות - אבל בכל זאת קבעו ש"זלצבורג היא הפייבוריטית הברורה".

"מכבי תל אביב צברה נקודה אחת בלבד בשני מחזורים בליגה הישראלית, ולא נראית מאיימת במיוחד. ג'סי מארש (מאמן זלצבורג) לא טרוד ב'קללה' שרובצת על הקבוצה במוקדמות, והקבוצה מבינה את החשיבות של המשחקים. הפעם זו הזדמנות לא רק לשחק נגד השחקנים הטובים בעולם, זו הזדמנות לשמור על היציבות הכלכלית של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully