וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הקאמבקים: מיאמי מחקה פיגור 17 ועלתה ל-0:2 על בוסטון בגמר המזרח

בליץ ברבע השלישי והתעלות של דראגיץ' (25) בדקות הסיום סידרו להיט ניצחון 101:106, והשאירו אותם במרחק שני ניצחונות בלבד מגמר ה-NBA. קמבה ווקר סוף סוף בלט, אבל הלילה של בוסטון הסתיים עם צרחות וקללות בחדר ההלבשה

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

יכול להיות שהגענו לנקודת האל חזור בגמר המזרח כבר אחרי שני משחקים. מיאמי עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ליתרון 0:2 בסדרה עם ניצחון 101:106 על בוסטון, במשחק שברובו נראה כמו העתק מדויק של משחק 1: הסלטיקס שוב נראו דומיננטיים ועדיפים במחצית הראשונה, שוב פתחו יתרון גדול, ושוב שמטו אותו אחרי בליץ של ההיט ברבע השלישי, וראו את הקבוצה המלוכדת, הממושמעת, הלוחמת והמגוונת של אריק ספולסטרה ממשיכה כל הדרך לניצחון.

ההיסטוריה מראה שזו בהחלט עשויה להיות נקודת השבירה בסדרה: מיאמי מעולם לא הפסידה סדרת פלייאוף בה הובילה 0:2 (מאזן 0:16), בעוד הסלטיקס התאוששו ממצב כזה רק פעמיים לאורך ההיסטוריה לעומת 15 מקרים אחרים.

שחקני מיאמי היט גוראן דראגיץ', ג'יי קראודר חוגגים. GettyImages
שני ניצחונות מהגמר. קראודר ודראגיץ' חוגגים/GettyImages
שחקני מיאמי היט גוראן דראגיץ', ג'ימי באטלר, באם אדבאיו. AP
לא נבהלים מאף פיגור. אדבאיו, באטלר ודראגיץ'/AP

המשחק נפתח, כאמור, כשיחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת הסלטיקס. קמבה ווקר סוף סוף איפס את הידית, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום המשיכו להיות דומיננטיים, ובמהלך הרבע השני היתרון הגיע לשיאו כשעמד על 17. במחצית הוא קוזז ל-13, וזו כבר היתה האות להסתערות של ההיט. באם אדבאיו, גיבור הניצחון במשחק 1 עם החסימה הגדולה על ג'ייסון טייטום, התעלה הפעם התקפית וסחף את מיאמי לריצת 4:20 מהירה, כשהרבע מסתיים ב-17:37 מוחץ לזכות מיאמי.

הסלטיקס סירבו להרים ידיים וסיפקו ריצת 2:15 ברבע האחרון, אבל אז שוב התגלה האופי המיוחד של ההיט, שענו עם ריצת 1:13 משלהם בהנהגתו של גוראן דראגיץ', שבשקט בשקט ממשיך להציג את פלייאוף חייו. דקה וחצי לסיום עמד היתרון של מיאמי על שבע, ומכאן לבוסטון כבר לא באמת היתה דרך חזרה.

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, אנס קאנטר מאוכזבים. GettyImages
שוב זה חמק להם מבין האצבעות. טייטום וקאנטר/GettyImages
טיילר הירו, מיאמי היט, מעל מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס. AP
התפרץ בחדר ההלבשה. מרכוס סמארט מנסה לשמור על טיילר הירו/AP

דראגיץ' היה מעל כולם עם 25 נקודות ו-5 אסיסטים, כשבאם אדבאיו שוב עושה מכל הבא ליד ומסיים עם 21, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. דאנקן רובינסון הוסיף 18, גם ג'יי קראודר (12) וטיילר הירו (11) הגיעו לספרות כפולות, וזה הספיק כדי לחפות על משחק התקפי שקט של ג'ימי באטלר (12).

מנגד, הסלטיקס שוב בעטו בדלי ועכשיו הלחץ מתחיל לבעבע. קמבה ווקר הוביל סוף סוף את בוסטון עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון קלעו 21 כל אחד, אבל בסיום המשחק דווח על התפרצות של מרכוס סמארט, שצרח וקילל את חבריו לקבוצה במשך דקות ארוכות. כדי להתאושש ולנסות לחזור לעניינים בסדרה, הסלטיקס יצטרכו כעת לא רק לפתור את הבעיות המקצועיות, אלא גם את אלה המנטליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully