וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמנד דופלנטיס קבע שיא עולם בקפיצה במוט באצטדיון פתוח

השבדי הנפלא שבר את שיאו של סרגיי בובקה מ-1994, כשקפץ לגובה של 6.15 מטרים בליגת היהלום ברומא. דופלנטיס מחזיק גם בשיא העולמי באולם עם 6.18

מתוך טוויטר

את מה שלא הצליח לעשות לפני כשבועיים בתחרות הרחוב בלוזאן, ארמנד דופלנטיס הפנטסטי עשה הערב (חמישי) בתחרות ליגת היהלום באולימפיקו ברומא. הקופץ במוט השבדי הצליח לשבור את השיא העתיק של סרגיי בובקה מ-1994, כשעבר לראשונה 6.15 מטרים באצטדיון פתוח - לא באולם.

ארמנד דופלנטיס קופץ במוט שבדי ליד שיא העולם החדש בחוץ. רויטרס
מחזיק כעת בשיא העולם בתוך אולם ובחוץ. ארמנד דופלנטיס/רויטרס

גם סרגיי בובקה בירך

השיא הקודם היה כאמור של בובקה, שקפץ לגובה של 6.14 מטרים לפני 26 שנים. דופלנטיס מחזיק גם בשיא העולם הכללי, לאחר שקבע מוקדם יותר השנה 6.18 מטרים באולם.

דופלנטיס בן ה-20 כמעט עשה את זה כבר בניסיון הראשון, אבל בשני כבר הצליח לעבור את הרף וחגג. בפברואר, כאמור, הוא שבר את השיא של רנו לאבילני הצרפתי כשקפץ לגובה של 6.17 בטורון, פולין, ולאחר מכן הוסיף עוד סנטימטר והגיע ל-6.18 בגלזגו, סקוטלנד. הפעם הוא לא ניסה להשוות את שיא העולם הכללי והסתפק בהישג שלו.

סרגיי בובקה האגדי צייץ בטוויטר: "ברכות לדופלנטיס על שבירת השיא שלי. תוצאה מדהימה. אני שמח בשבילו ובשביל הוריו, הם אנשים נהדרים. אני שמח בשביל האתלטיקה ובשביל הספורט באופן כללי שיש לנו כזה כוכב מבריק לשנים הבאות. כל טוב וקדימה, תעלה לגבהים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully