וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר חיובי לקורונה ונכנס לבידוד

17.9.2020 / 18:56

קשר מכבי תל אביב עבר בדיקה במהלך היום ונמצא חיובי. בעקבות כך, למתחם האימונים הגיעה ניידת לביצוע בדיקות לכל אנשי ושחקני הקבוצה. סביר להניח שגלזר לא ישחק מול זלצבורג בפלייאוף מוקדמות האלופות

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

בשורות לא טובות למכבי תל אביב: קשר הקבוצה דן גלזר נמצא הערב (חמישי) חיובי לקורונה ונכנס לבידוד ביתי. בעקבות כך, כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי יעברו בדיקות עוד הערב. רק אתמול שיחק גלזר 90 דקות יחד עם חבריו בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מול דינמו ברסט (0:1).

בימים האחרונים הייתה דאגה במכבי תל אביב בעניינו של גלזר לאחר שאחיו, תמיר מהפועל חדרה, נמצא חיובי לפני כן. אתמול הוחלט במועדון כי יעבור בדיקה נוספת ליתר ביטחון, ללא קשר למצבו הבריאותי, שכן הוא אינו סובל מתסמינים. גם דן וגם האח השלישי עמית גלזר שמשתייך לסגל הצהוב, עברו בדיקה בבוקר: דן יצא חיובי ואילו עמית יצא שלילי. בעקבות ההידבקות, השחקן המצטיין של ליגת העל בעונה שעברה לא צפוי לשחק מול זלצבורג בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי.

עכשיו מקווים בקבוצה שהמצב לא חמור יותר ואנשים נוספים לא נדבקו. שחקני הקבוצה נמצאים באימון בקרית שלום, ביום שאחרי דינמו ברסט ולמקום הוזמנה ניידת שעורכת להם כעת את הבדיקות. ביום ראשון, יומיים לפני המשחק הראשון מול זלצבורג, תיעשה בדיקה נוספת על פי נהלי אופ"א. אם כל השחקנים יימצאו שליליים הרי שכולם ישחקו מול אלופת אוסטריה.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא צפוי לשחק מול זלצבורג ביום שלישי. גלזר/ברני ארדוב

דן גלזר בן ה-23, שנבחר לשחקן העונה ב-2019/20 וזכה עם מכבי תל אביב באליפות, הוא השחקן הראשון שנמצא חיובי לקורונה. בשלהי העונה שעברה נכנסו כמה מחבריו לבידוד וביניהם מאור קנדיל, אייל גולסה, אבי ריקן ואיתן טיבי. החלוץ איתי שכטר היה בבידוד במהלך הקיץ והחמיץ את המשחקים מול הפועל באר שבע באלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully