וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטאס מוטיונאס: "הייתי במשא ומתן עם מכבי תל אביב, אבל ההצעה היתה נמוכה"

הפורוורד הליטאי שחתם בצ'יאנז'יאנג הסינית סיפר בריאיון: "היו לי שיחות עם מכבי תל אביב ואולימפיאקוס, אבל ההצעות לא היו מספיק טובות"

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

דונטאס מוטיונאס טוען: ניהלתי עד לאחרונה משא ומתן עם מכבי תל אביב. הפאוור פורוורד בן ה-29, שחתם השבוע בצ'יאנגז'יאנג הסינית, סיפר הערב (חמישי) בריאיון לתקשורת הליטאית על השתלשלות העניינים.

"היו לי הרבה הצעות בקיץ. היו כמה הצעות מסין וגם התעניינות מאירופה. אפילו ניהלתי שיחות עם מכבי תל אביב ואולימפיאקוס, אבל בסופו של דבר ההצעות היו נמוכות, כנראה בגלל משבר הקורונה. ההצעות מאירופה לא היו טובות במיוחד, אז לקחתי את ההצעה הכי טובה מסין".

מוטיונאס שהוזכר לא אחת בשנים האחרונות כמועמד להצטרף לצהובים, טוען שאחד השיקולים שהחליט לחתום בסין הוא ניסיונו לחזור ל-NBA. "העונה בין קצרה, ואחריה תהיה לי אפשרות להצטרף לקבוצת NBA כלשהי. זה מפתה אותי".

דונטאס מוטיונאס, שנגחאי שארקס. GettyImages
התפספס למכבי תל אביב? מוטיונאס/GettyImages

מוטיונאס, שנבחר בבחירה ה-20 בדראפט 2011, שיחק בעבר ביוסטון, ניו אורלינס וסן אנטוניו, אולם בשנים האחרונות כיכב בליגה הסינית.

כזכור, מכבי תל אביב עדיין מחפשת פאוור פורוורד זר לאחר שהמשא ומתן על הארכת חוזהו של קווינסי אייסי נתקע. בין היתר, בחנו הצהובים את האפשרות להחתים את פורוורד חימקי בשנים האחרונות, אנתוני גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully