וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "שום דבר לא קורה עם מנצ'סטר יונייטד, זה מתסכל"

בלם העבר מביט על הרכש של צ'לסי, וחושש לשדים האדומים: "בכל פעם שיונייטד הולכת על שחקן, זה מרגיש שהיא נואשת"

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

בעוד צ'לסי השלימה קיץ סוער בו התחזקה מהקצה אל הקצה בניסיון לשוב למירוץ האליפות, מנצ'סטר יונייטד עדיין ממתינה. השדים האדומים מפנטזים על ג'יידון סאנצ'ו, אולם בורוסיה דורטמונד דורשת 120 מיליון יורו עבור שחקן הכנף המוכשר - סכום שיונייטד כרגע לא מוכנה לשלם.

"צ'לסי מחתימה שחקנים בקלילות, כאילו זו הנורמה", אמר בלם העבר של השדים האדומים ריו פרדיננד. "עם יונייטד שום דבר לא קורה, יש שקט, זה מתסכל אותי ואת כל האוהדים. על סאנצ'ו דיברו כבר לפני חודשים, ועדיין זה לא קרה. מתסכל מאוד. אני לא אומר שקל לבצע עסקאות, אבל צ'לסי מראה איך זה עובד אם אתה מוכן לשים כסף".

פרדיננד הוסיף וניתח: "היתה קורונה, כך שזה לא כאילו לא היה זמן להשלים מהלכים. צ'לסי עשתה את שלה. סיטי הוסיפה עוד 3-4 חתיכות לפאזל. אני לא חושב שהטיימינג הוא הבעיה. אצל יונייטד, בכל פעם שהיא הולכת על שחקן בארבע, חמש ושש השנים האחרונות, זה מרגיש כאילו היא נואשת. הם חושבים שהם יכולים לנהל משא ומתן, אבל בסופו של דבר משלמים את המחיר. הם יכולים לשים דדליין קשיח, ולאיים שהם יוצאים מהעסקה".

שחקן עבר נוסף, אנדי קול, הוסיף: "יונייטד של סולשיאר משחקת כפי שיונייטד תמיד צריכה לשחק - התקפי. חלק מההחתמות שלו שיפרו את הקבוצה. אני חושב שהקבוצה משחקת כרגע עם חופש, כפי שכולם רצו לראות. אני מקווה שזה ימשיך גם לעונה הזאת, ושהם יתחילו מאיפה שסיימו את העונה הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully