וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות השבית את פעילות בני סכנין והפועל חדרה

במנהלת מסרו כי התפשטות הקורונה בשתי הקבוצות לא הותירה ברירה. המשחק של סכנין מול מכבי חיפה ושני המשחקים הקרובים של חדרה נדחו, גם האימונים של השתיים בוטלו: "בסוף השבוע ייערכו בדיקות נוספות, ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך פעילותן"

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לקראת לאצ'י/דוברות הפועל באר שבע

דרמה בכדורגל הישראלי: בני סכנין והפועל חדרה הושבתו היום (חמישי) על ידי מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, לאחר התפשטות קורונה בשתי הקבוצות. "עקב מקרי קורונה חדשים (ונוספים לאלו שהתגלו במהלך סוף השבוע האחרון) שהובאו היום לידיעת מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, החליט משרד הבריאות כי בשל ריבוי מקרי ההדבקה בקבוצות הפועל חדרה ובני סכנין, פעילותן תופסק (אימונים ומשחקים) וכלל הנחשפים לחולים ישהו בבידוד ביתי מלא בהתאם להנחיות משרד הבריאות", אמרו במנהלת. "לקראת סוף השבוע הבא ייערכו בדיקות נוספות לשחקני ואנשי צוות הקבוצות ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך פעילותן".

בהתאם לכך, נדחו משחקי הליגה הבאים:

מחזור שלישי: בני סכנין - מכבי חיפה (תוכנן להיערך ביום ראשון 20.09.2020)

מחזור שלישי: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (תוכנן להיערך ביום ראשון 20.09.2020)

מחזור שני: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (משחק שכבר נדחה ותוכנן ליום שבת 26.09.2020)

"מועד חלופי למשחקים ימסר בהמשך, לאחר החלטת משרד הבריאות על סטטוס פעילות הקבוצות", אמרו במנהלת.

תגובת בני סכנין: "אנו מברכים על ההחלטה לדחיית המשחק מול מכבי חיפה, כפי שדרך ארץ קדמה לתורה כך חוכמה ובריאות האדם קדמה לתקנה. טראומה צורבת עברה על המועדון ואותותיה טרם הרפו, אף על פי כן המועדון יעשה ככל שניתן על מנת ליטול את עצמו במהרה מתוך נסיבות אלו אשר באו ואו הונחתו עליו".

שחקנה של בני סכנין חסן חילו. אדריאן הרבשטיין
במנהלת דורשים לראות שהוא אכן חיובי לקורונה. חסן חילו/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר היום, פנה מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום לראשי מנהלת הליגה וביקש מהם לדחות את כל הפעילויות של המועדון. כידוע, בהנהלת סכנין הורו לכל השחקנים להיכנס לבידוד מיידי וביטלו את הפעילות של הקבוצה וכעת הם מצפים מהמנהלת לדחות את המשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה. במנהלת ביקשו מהנהלת סכנין לקבל את כל האינפורמציה לידיהם כפי שמתבקש בתקנון שהעבירו לקבוצות עם חזרת הליגה לפעילות אחרי פגרת הקורונה.

לפי תקנון והוראות אלו, כל קבוצה בה נדבק שחקן חייבת להעביר מייד את כל הבדיקות למנהלת ואלו אמורים לפעול אל מול משרד הבריאות לקבלת הנחיות. במסגרת הזו, מבקשים במנהלת לראות את תוצאות הבדיקות של השחקנים המאומתים אך בשלב זה לדברי גורמים במנהלת עדיין לא קיבלו את הבדיקות. בנוסף, במשרד הבריאות לא העבירו עד שעה זו שום הנחיה למנהלת כפי שקרה במקרים דומים של שחקנים שנדבקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully