וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "ליוואי גרסיה היה השחקן הטוב ביותר בישראל"

מאמן ווטפורד החמיא לקבוצת לשעבר א.א.ק אתונה על רכישת שחקן הכנף מבית"ר ירושלים: "הוא מהיר, דימני וצריך לשפר את הסיומות שלו"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

ליוואי גרסיה עזב את בית"ר ירושלים לטובת א.א.ק אתונה, ואם שואלים את מאמן מכבי תל אביב לשעבר ולאדן איביץ' - היוונים עסו עסקה מצוינת.

איביץ', שמכיר היטב את גם את שחקן הכנף וגם את א.א.ק, אמר לתקשורת היוודית: "גרסיה היה השחקן הטוב ביותר בליגה. מהיר, דינמי, מצוין באחד על אחד, אידיאלי בשבירת הגנות, בעיקר כשהיריב מתגונן. הוא פותח מרווחים ומסוכן מאוד בשטח פתוח".

מאמן ווטפורד, שאימן את א.א.ק מ-2005 עד 2007, הוסיף ואמר: "ליוואי משחק בשמאל, אבל יכול לשחק גם בימין וגם באמצע. עם הכישורים שלו הוא צריך היה להבקיע יותר שערים, אבל זה גם משהו שתלוי בחבריו לקבוצה. הוא חייב לשפר את הסיומות שלו. לא.א.ק אין שחקן עם הכישורים שלו, אז היא תרוויח".

ליוואי גרסיה בית"ר ירושלים. דני מרון
עסקה טובה. גרסיה/דני מרון

שחקן הכנף בן ה-22, המשתייך לנבחרת טרינידד וטובגו, כבש אשתקד ארבעה שערי ליגה, אחרי עונת בכורה מוצלחת בליגת העל בעירוני קרית שמונה. בית"ר ירושלים אמורה לקבל כ-2.5 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס, בתוספת למענקים שונים, וגרסיה יקבל כ-500 אלף יורו לעונה, לחמש חמש עונות.


א.א.ק, שזכתה 12 פעמים באליפות יוון (האחרונה לפני שנתיים), סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי ותשחק בליגה האירופית החל משלב הפלייאוף. את הקבוצה מאמן האיטלקי מאסימו קאררה, שחקן העבר של יובנטוס ששימש כעוזר של אנטוניו קונטה ביובנטוס ובנבחרת איטליה, ולאחר מכן החל לאמן לבד והוביל את ספרטק מוסקבה לזכייה באליפות רוסיה. כוכבי הקבוצה הם מרקו ליבאיה הקרואטי ודניאלה ורדה האיטלקי, כשבסגל נמצא גם דויד סימאו שחזר אחרי השאלה בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully