וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הקרח נשבר - פריז סן ז'רמן ניצחה ב-9 שחקנים בתוספת הזמן

האלופה החמיצה ללא הפסקה ואיבדה את דיאלו שהורחק ואת ברנאט שנפצע, אבל דראקסלר (93) העניק לה 0:1 דרמטי על מץ ונקודות ראשונות העונה

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

פתיחת העונה המסויטת של פריז סן ז'רמן הגיעה לסיומה? אלופת צרפת סבלה מאוד גם הערב (רביעי) במשחק ההשלמה מול מץ מהמחזור הראשון, אבל בסופו של דבר גירדה 0:1 בתשעה שחקנים בתוספת הזמן. אחרי ההפסד 1:0 ללאנס והמהומה הגדולה בהפסד בקלאסיקו למארסיי באותה תוצאה, לסגנית אלופת אירופה יש סוף כל סוף שער ראשון (אחרי 273 דקות - מעולם לא המתינה אלופה צרפתית כל כך הרבה זמן) וכמובן נקודות ראשונות.

יוליאן דראקסלר (משמאל) עם אנדר הררה שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
מנע עוד משחק ללא שער. יוליאן דראקסלר עם אנדר הררה/רויטרס

תומאס טוכל נאלץ להסתדר פעם נוספת ללא שחקנים רבים, כשקיליאן אמבפה עדיין בבידוד, מרקו וראטי, תילו קהרר ואלסנדרו פלורנצי פצועים וכמובן ניימאר, לאנדרו פארדס ולייבין קורזאבה הורחקו בבלגן מול מארסיי. קיילור נבאס, מרקיניוס ומאורו איקרדי התאוששו מהקורונה וחזרו להרכב, כשהשוער נדרש לעבודה בשני מקרים במחצית הראשונה ואיקרדי החמיץ בצד השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניימאר עם לאנדרו פארדס שחקני פריז סן ז'רמן המורחקים ביציע. רויטרס
המורחקים ביציע. ניימאר עם לאנדרו פארדס/רויטרס

אלכסנדר אוקיג'ה, שוערה של מץ וחבר סגל נבחרת אלג'יריה, נזקק לטיפול כבר בדקה ה-15, אבל המשיך לשחק והצטיין בין הקורות כשמנע שערים מפאבלו סראביה, אנחל די מריה ואיקרדי. עבדו דיאלו ראה צהוב שני בדקה ה-65 והפך למורחק הרביעי של פ.ס.ז' תוך שני משחקים (כמות כזו הייתה לה בכל 62 משחקיה הקודמים), אלא שהלחץ נמשך גם ב-10 שחקנים, וכך גם היכולת הנפלאה של אוקיג'ה.

עבדו דיאלו שחקן פריז סן ז'רמן מורחק. רויטרס
אדום רביעי העונה לפ.ס.ז'. עבדו דיאלו/רויטרס

וכאילו הצרות לא הספיקו, בדקה ה-85 נפצע חואן ברנאט הספרדי - 23 דקות אחרי שנכנס כמחליף. טוכל ביצע חילופים בשלוש פעימות ולא יכול היה להכניס מחליף, אז פ.ס.ז' נותרה בתשעה שחקנים. מץ לא מספיק האמינה בעצמה, החמיצה בדקה ה-90 ובסופו של דבר נענשה. אוקיג'ה הרס לעצמו משחק גדול עם הדיפה לא טובה לכדור רוחב של די מריה, והגרמני יוליאן דראקסלר היה ראשון לריבאונד ונגח פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully