וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: המדורגות כשלו, פרנצווארוש ואומוניה עלו לפלייאוף

עודכן לאחרונה: 16.9.2020 / 23:26

אלופת הונגריה חגגה 1:2 ביתי על דינמו זאגרב, הקפריסאים הבטיחו שלב בתים ראשון אי פעם אחרי 2:4 בפנדלים על הכוכב האדום בלגרד. מולדה ניצחה את קרבאח 5:6 בפנדלים, מיטיולנד הביסה 0:3 את יאנג בויז

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

יום קשה למדורגות במוקדמות ליגת האלופות, כשמכבי תל אביב היא היחידה שהצליחה להעפיל הערב (רביעי) לשלב הפלייאוף.

ההפתעה החלו כאשר אומוניה ניקוסיה הקפריסאית הדיחה את הכוכב האדום בלגרד עם ניצחון 2:4 בפנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות ב-GSP בניקוסיה. ההעפלה הזו הבטיחה למעשה לקבוצה של הנינג ברג לא רק כרטיס לשלב הפלייאוף, שם מחכה לה מפגש כפול ופיקנטי עם אלופת יוון אולימפיאקוס, אלא גם הופעה היסטורית בשלב בתים כלשהו. הבלם הצ'כי מיכאל לופטנר העלה את אומוניה ליתרון בדקה ה-31 אחרי שמילאן בוריאן הסתבך עם קרן של ג'ורדי גומס, מירקו איבניץ' השווה בנגיחה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ונראה היה כי בשנייה המהפך יושלם, אבל הסרבים של דיאן סטנקוביץ' לא מצאו את הרשת ובדו קרב הפנדלים החמיצו דייגו פלצ'ינלי ומילוש דגנק מול ארבע בעיטות מדויקות של המארחת.

אוהדי פרנצווארוש חוגגים. רויטרס
אוהדי פרנצווארוש חגגו מחוץ לאצטדיון/רויטרס

לאחר מכן המשיכה פרנצווארוש את המסע המרשים שלה, ואחרי שהעיפה את סלטיק היא ניצחה 1:2 גם את דינמו זאגרב. ההונגרים עלו ליתרון מוקדם משער של גרגו לוברנציץ' בדקה השנייה. החלוץ האלבני מירטו אוזוני גרם לשוויון עם שער עצמי בדקה ה-23, אבל כיפר על כך והפך לגיבור הגדול כשהכריע את המשחק בפריצה סוחפת ושער בדקה ה-65. הירוקים של סרגיי רברוב ישחקו בשלב הבא מול מולדה, ויכולים לחלום בקול רם על חזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 1995/96.

עוד מדורגת שהודחה היא קרבאח האזרית, שהפסידה 6:5 בפנדלים למולדה אחרי 0:0 ב-120 דקות. השוער המקומי שחרודין מחמדאלייב עצר פנדל של אטזאז חוסיין בדקה ה-102 של ההארכה, אבל בדו-קרב נכנע לכל שש הבעיטות וחברו בדאבי חוסיינוב החמיץ את הפנדל האחרון של קרבאח.

גם המשחק הרביעי הסתיים בהדחה של מדורגת, כאשר יאנג בויז ברן הובסה 3:0 בדנמרק על ידי מיטיולנד. אחרי 51 דקות מאופסות הגיע שער עצמי מקרי של ז'ורדן לפור, ובהמשך אלופת שוויץ קרסה והמארחת חגגה עם שערים של אנדרס דרייר (62) ואוור מאביל (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully