וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לאלחמיד בניצחון סלטיק, יניב שגב חתם ברומניה

עודכן לאחרונה: 16.9.2020 / 23:33

המגן הישראלי פתח ב-1:2 של האלופה הסקוטית על סנא מירן. הקשר בן ה-24 הצטרף לאוניברסיטטאה קלוז' בה משחק עידן גולן. בליגת המשנה ברומניה משחקים גם בן לוי, ניר לקס ואיתן ולבלום

ישראלי חמישי בליגה השנייה ברומניה. הקשר יניב שגב חתם היום (רביעי) לעונה אחת במדי אוניבריסטטאה קלוז', בה הוא ישתף פעולה עם עידן גולן. שגב בן ה-24, שסומן ככישרון מבטיח בגילאים הצעירים, התקשה למצוא עצמו בכדורגל הישראלי ובין היתר כבר הספיק לשחק בדרום אפריקה ושבדיה בשנים האחרונות. בליגת המשנה ברומניה משחקים גם ניר לקס (פטרולול פלוישט), בן לוי (פטרולול פחוישט) ואיתן ולבלום (מיובאני).

שגב שיחק במחלקות הנוער של בני יהודה ומכבי פתח תקוה ובקבוצות הבוגרים של מכבי יבנה, שיכון המזרח, הפועל ירושלים, הפועל כפר שלם ועירוני נשר. בחודשים האחרונים השתייך ללינדיגו השבדית ועל החוויות שהביאו אותו אליה סיפר בריאיון מיוחד בוואלה! ספורט.

אוניברסיטטאה קלוז' מדורגת במקום ה-14 אחרי שלושה מחזורים, בהם היא רשמה ניצחון ושני הפסדים. עידן גולן כבש את השער שלה בהפסד 2:1 לגלוריה בוזאו בתחילת השבוע.

יניב שגב, אוניברסיטטאה קלוז'. האתר הרשמי של אוניברסיטטאה קלוז', אתר רשמי
דרך חדשה. שגב/אתר רשמי, האתר הרשמי של אוניברסיטטאה קלוז'

* חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב סלטיק שניצחה 1:2 בחוץ את סנט מירן, והשלים 90 דקות. אלופת סקוטלנד הופתעה כשמצאה את עצמה בפיגור כבר בדקה השלישית, אך שני בישולים של ראיין כריסטי - הראשון לשיין דאפי (21) והשני לג'יימס פורסט (36) הפכו את התוצאה לזכות האורחת. אודסון אדוארדס יכול היה להגדיל את התוצאה לזכות סלטיק, אך החמיץ פנדל בדקה ה-75.

  • עוד באותו נושא:
  • יניב שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully