וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך המאבק התדמיתי של ניימאר: "הבעיה היא שהוא מקלל אחרי כל תיקול"

פריז סן ז'רמן מנסה לנקות את שמו של החלוץ, ממשלת ברזיל תומכת, אבל טוכל "מודאג מאוד" מעונש הרחקה כבד ובספרד מדווחים שהשמיע הערות הומופוביות. שחקן מארסיי טוען: ניימאר לא תמים, אין סיכוי שאלברו קילל

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

פריז סן ז'רמן בלחץ. אחרי פתיחת עונה עמוסה בבעיות, כששבעה משחקניה נדבקו בקורונה, ואחרי שבשני המשחקים הראשונים בליגה היא נחלה שני הפסדים ולא הצליחה לכבוש, בימים האחרונים האלופה הצרפתית נאלצת להתמודד עם פרשת ניימאר והדי המשחק מול מארסיי. כזכור, בסיום ההפסד בלה קלאסיק הצרפתי נרשמה מהומה גדולה על הדשא, ארבעה שחקנים הורחקו (שניים מהם מפ.ס.ז'), ולאחר מכן הורחק גם ניימאר שנתפס על ידי המצלמה נותן מכה בראשו של אלברו גונסאלס, המגן הספרדי של מארסיי. על פי דיווחים בצרפת, הוא עלול לספוג עונש הרחקה כבד - לשבעה משחקים.

ניימאר האשים את גונסאלס בהקנטות גזעניות, וטען שכינה אותו "קוף", בין השאר. אתמול הערוץ "BeIN Sports" (שבעליו הוא נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן) הודיע שיש בידו תמונות שמראות בבירור איך התפתח העימות בין ניימאר לאלברו, שתועדו על ידי "מצלמה מבודדת". על פי רשת "Telefoot", שהעבירה את המשחק, אין לה תיעוד מלא של התקרית. ב"לה פריזיאן" מדווחים שהנהלת פ.ס.ז' הקימה צוות מיוחד על מנת להוכיח את הטענות של ניימאר.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול אלברו גונסאלס שחקן מארסיי. רויטרס
בעין הסערה. ניימאר/רויטרס

מאז הפרשה ניימאר כבר הודה ש"התנהגתי כמו טיפש", ומאמן הקבוצה תומאס טוכל חושש: "כן, אנחנו מודאגים מאוד מההחלטות האלה, כי אני לא בטוח שראינו את כל מה שקרה על המגרש". גם ממשלת ברזיל הביעה תמיכה בניימאר, והמשרד לזכויות אדם הגיב לפרשה: "אנחנו מביעים סולידריות עם ניימאר, גזענות היא פשע". מנגד, בטלוויזיה הספרדית דיווחו שהברזילאי השמיע הערות הומופוביות.

בצד השני, במארסיי הכחישו בתוקף את ההאשמות נגד אלברו, גיבו את השחקן, ומאמן מארסיי אנדרה וילאש בואש אישר ש"זה נכון שהוא ספג איומים להרוג אותו, הודענו למשטרה. זה כתוצאה מההאשמות. מקווה שזה ייגמר בקרוב". שחקן הקבוצה ולנטין רונז'ה תקף את ניימאר ואמר: "אני לא שמעתי כלום ממה שהוא טוען. מה שעצוב זה שניימאר, אחרי כל תיקול איתו, מקלל את היריב. אין סיכוי שאלברו אמר את מה שטוענים נגדו, זה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully