וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: פאוק הדיחה את בנפיקה, דינמו קייב תפגוש את גנט

היוונים הפתיעו עם 1:2 על הפורטוגלים, שלא יהיה בבתים לראשונה אחרי 11 שנה. האוקראינים הדיחו את אלקמאר עם 0:2, ראפיד הודחה

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

עוד לפני משחקה של מכבי תל אביב נגד ברסט, הערב (שלישי) יצא לדרך סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. אחרי שהשקיעה הון בחיזוק הקיץ, בנפיקה הודחה בבושת פנים אחרי הפסד 2:1 ביוון מול פאוק סלוניקי. דינמו קייב ניצחה 0:2 את אלקמאר ותפגוש בפלייאוף את גנט שניצחה 1:2 את ראפיד וינה. בניגוד לשלבים המוקדמים, שלב הפלייאוף ייערך בשיטת בית וחוץ, כאשר המנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לליגת האלופות.

דימיטריס ג'יאנוליס פאוק סלוניקי. רויטרס
נקמו על התבוסה מהעונה שעברה. שחקני פאוק חוגגים/רויטרס

פאוק סלוניקי - בנפיקה 1:2

יאן ורטונגן, אברטון ולוקה ואלדשמידט היו רק חלק מהשמות שנחתו בבנפיקה הקיץ. שני הראשונים גם פתחו הערב בהרכב, אבל לא מנעו מהנשרים הדחה מוקדמת מהצפוי וכואבת במיוחד מול פאוק באצטדיון שבו היא ניצחה 1:4 באותו מעמד בדיוק לפני שנה. דימיטריס ג'יאנוליס שבר את הקרח אחרי מחצית מאופסת והעלה את היוונים ליתרון (63) עם דחיקה מקרוב. בנפיקה תקפה בחמת זעם, אבל ג'יאנוליס כובש השער מצא את זיבקוביץ' שעקץ (75) עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל. זיבקוביץ' היה עד לפני שבוע שחקן בנפיקה ושוחרר אחרי שבקושי שיחק. רפא סילבה צימק בנגיחה עמוק בתוספת הזמן (94) אבל לא מנע הדחה מוקדמת מבנפיקה, שלא תשחק באלופות לראשונה אחרי 11 שנה. היוונים יפגשו בפלייאוף את קרסנודאר הרוסית וינסו שוב להפתיע יריבה עדיפה, אך הפעם ייאלצו לשחק גם ברוסיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גרסון רודריגס דינמו קייב. רויטרס
יצטרפו לשחטאר בשלב הבתים? גרסון רודריגס חוגג עם שחקני קייב/רויטרס

דינמו קייב - אלקמאר 0:2

אלקמאר עברה עם הרבה מאוד מזל את פלזן הצ'כית בסיבוב הקודם, אך קייב לא השאירה לה הרבה סיכוי עם הגנת ברזל ומחצית שנייה תכליתית. גרסון רודריגס כבש את הראשון (49) עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה. מיקולה שאפארנקו חתם (86) עם שער נגיחה מקרוב אחרי הדיפה רעה של השוער ההולנדי. קייב תהיה פייבוריטית גם בשלב הפלייאוף שבו היא תפגוש למשחק כפול את גנט הבלגית.

גנט - ראפיד וינה 1:2

ניצחון משכנע וחד צדדי לבלגים, שייאלצו כעת לנצח במפגש כפול את דינמו קייב בפלייאוף כדי להשיג כרטיס לליגת האלופות. ראפיד הגיעה למשחק הזה אחרי 1:4 מוחץ על אדמירה בליגה, אבל ניקלאס דורש הקשר הגרמני של גנט נותר חופשי בתוך הרחבה ונגח את הראשון של גנט בדקה ה-36. רומן ירמצ'וק הכפיל בפנדל בדקה ה-59 ויוסוף דמיר רק צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully