וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון החליטה לפרוש מהיורוקאפ

15.9.2020 / 18:03

סגנית האלופה לא תוכל לעמוד בעלויות הנוספות שמתווה הקורונה של המפעל יוצר, ותפרוש ממנו קצת יותר משבועיים ממשחק הפתיחה. בליטא כבר דווח: יובנטוס קיבלה פנייה להחליף אותה

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון לא תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, כשמי שצפויה להחליף אותה היא יובנטוס הליטאית. הכתומים, שהשתתפו במפעל בפעם הראשונה בעונה שעברה, מעמידים השנה תקציב מופחת לעומת השנים הקודמות, והעובדה שהיורוקאפ תאמץ את מתווה היורוליג בתקופת הקורונה - מה שמעלה את עלות ההשתתפות במפעל בצורה משמעותית - גרמה לקבוצה מעיר היין להחליט לא לשחק בעונה הקרובה במפעל.

בראשון לציון ניסו בתקופה האחרונה למצוא פתרונות על מנת שיוכלו להשתתף ביורוקאפ, אך ללא הצלחה, והעבירו מסר לראשי המפעל כי הם ייאלצו לפרוש, כשהיום (שלישי) כבר פורסם בליטא שראשי המפעל פנו ליובנטוס על מנת שתחליף את סגנית האלופה הישראלית.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
אין ברירה. גודס/קובי אליהו

ראשון לציון, סגנית האלופה מהשנתיים האחרונות, עברה שינוי משמעותי מאוד בסגל לקראת העונה הקרובה. דריל מונרו, נועם דוברת, נמרוד טישמן, טל פלד ונועם אביבי הם השחקנים היחידים שנשארו בסגל הקבוצה מסוף העונה שעברה ואליהם הצטרפו הזרים אייזיאה טיילור, שון ארמנד ואקיל מיטשל והישראלים גולן גוט ועידו פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully