וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ממפיס דפאי חתם לשנתיים

חלוץ נבחרת הולנד, ששיחק בארבע העונות האחרונות בליון, חובר לקומאן שאימן אותו בנבחרת וירוויח כ-5.5. מיליון יורו לעונה

תקציר: הולנד - אוסטריה 0:2/ספורט1
ממפיס דפאי במדי ברצלונה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מצטרף רשמית לברצלונה. ממפיס/אתר רשמי, מתוך טוויטר

ממפיס דפאי חתם היום (שבת) בברצלונה לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. שחקן הכנף בן ה-26 מגיע לתחנה הרביעית בקריירה, אחרי פ.ס.וו איינדהובן, מנצ'סטר יונייטד וכאמור ליון והוא ירוויח שכר של כ-5.5 מיליון יורו לעונה. ממפיס, ששיחק בארבע השנים האחרונות בליון הצרפתית חוזר על ידי הקטלאנים במשך יותר משנה, וכעת מצטרף באופן רשמי לרשימת החתמות האחרונות של הקבוצה של רונאלד קומאן בקיץ האחרון, המונה עד כה את סרחיו אגוארו, אריק גרסיה ואמרסון.

החתמתו של ממפיס מגיעה לאחר כישלון המגעים מול בלם ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום, שוויתר בסופו של דבר על מעבר לקאמפ נואו לאחר שכבר הושג סיכום עם הקטלאנים, ובחר בסופו של דבר במחזיקת הגביע הצרפתי וסגנית אלופת צרפת פריז סן ז'רמן.

ממפיס למעשה מאחד כוחות עם רונאלד קומאן, שמאוד דחף לצירופו. החלוץ שימש כשחקן המרכזי בחלק הקדמי של נבחרת הולנד תחת קומאן כשזה אימן את האורנג', כשב-16 משחקים תחתיו, כבש 11 שערים ובישל 12 נוספים.

ההודעה המקורית של ברצלונה

ממפיס דפאי עם רונאלד קומאן בנבחרת הולנד. GettyImages
סיפור אהבה. ממפיס ליד קומאן/GettyImages

שחקן הכנף שיכול להיות מתופקד גם בחוד, גדל בפ.ס.וו איינדהובן ובקיץ 2015 נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 34 מיליון יורו. התקופה שלו באולד טראפורד התאפיינה בחוסר יציבות והוא מיעט לקבל דקות משחק אחרי הגעתו של ז'וזה מוריניו.

בינואר 2017, אחרי עונה וחצי בלבד במנצ'סטר יונייטד, ממפיס נמכר לליון תמורת 16 מיליון יורו ומאז פרח. ב-178 משחקים בכל המסגרות במדי ליון, הוא כבש 76 שערים ובישל 55 נוספים ובשלוש השנים וחצי שלו בצרפת, הפך לאחד השחקנים הבולטים בליג 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully