וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פיטסבורג גברה על הג'איינטס, ניצחון דרמטי לטנסי

בן רות'לסברגר חזר מפציעה ארוכה והוביל את הסטילרס לניצחון 16:26 על ניו יורק. סטיבן גוסטקובסקי היה מזעזע, אבל השחיל את שער הניצחון ב-14:16 של טנסי בדנבר

שחקן פיטסבורג סטילרס מייק הילטון. Sarah Stier, GettyImages
מייק הילטון והסטילרס פתחו ברגל ימין/GettyImages, Sarah Stier

המחזור הראשון ב-NFL הושלם לפנות בוקר יום שני עם שני משחקים, כשבראשון שבהם ניצחה פיטסבורג בניו ג'רזי את ניו יורק ג'איינטס 16:26 ובשני גברה טנסי על דנבר 14:16 בזכות שער שדה דרמטי.

ניו יורק ג'איינטס - פיטסבורג 26:16

פתיחה טובה לבן רות'לסברגר הוותיק והחבר'ה מפיטסבורג. ביג בן זרק לשלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לידיו של ג'וג'ו סמית שוסטר, ואחרי היעדרות של עונה כמעט מלאה אשתקד הראה שעוד כוחו במותניו ובזרועו. את הג'איינטס הוביל דניאל ג'ונס, לראשונה כפותח בלתי מעורער, שסיים עם 279 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. דריוס סלייטון היה נקודת האור של הג'איינטס, כשקלט את שתי המסירות לטאצ'דאון וסיים עם 102 יארד.

דנבר - טנסי 16:14

קרב החפירות באמפאוור פילד במייל היי הסתיים עם שער שדה של סטיבן גוסטקובסקי, שבעונתו הראשונה מחוץ לניו אינגלנד היה איום ונורא. הוא החטיא שלוש בעיטות ונקודת בונוס, לפני שהשחיל את הכדור המנצח. ריאן טנהיל סיים עם 249 יארד ושני טאצ'דאונים בטנסי, דרק הנרי הגיח ל-116 יארד וקורי דיוויס רשם שבע תפיסות ל-101 יארד. 216 יארד וטאצ'דאון לדרו לוק בדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully