וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קארול על האלכוהוליזם: "הבטתי במראה ושאלתי: 'מי אני לעזאזל?'"

שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר סיפר על ההידרדרות המהירה בפודקאסט של המועדון: "פיתחתי שגרה כזו, לשתות לאורך כל היום"

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

רוי קארול התארח אתמול (שני) בפודקסאט הרשמי של מנצ'סטר יונייטד ואחרי שנים ארוכות, דיבר בפתיחות על האלכוהוליזם איתו הוא מתמודד מאז 2006. שוער העבר הצפון אירי, היום כבר בן 42, אושפז במכון גמילה בנובמבר 2006, התאושש והמשיך לשחק עוד זמן רב.

קארול החל את הקריירה בהאל סיטי, עבר לוויגאן וב-2001 הצטרף למנצ'סטר יונייטד. אחרי ארבע שנים באולד טראפורד, חתם בווסטהאם. הכול החל בזמן שהוא שיחק באפטון פארק והיה מושבת במשך כמה שבועות בגלל פציעה.

"במבט לאחור אני בטוח שסבלתי מדיכאון", הוא סיפר אתמול, "נפער בי חור קטן והוא הלך וגדל בכל יום. הייתי פצוע ולא יכולתי להתאמן - במשך חודשיים הייתי מושבת. אז נכנסתי לשגרה כזו, התעוררתי כל בוקר ב-10:00 או 10:30, והתחלתי לשתות. בבוקר, בצהריים, אחר הצהריים".

קארול המשיך: "אשתי והילדים היו מגיעים הביתה והייתי כל כך מדוכא, שלא יכולתי לעשות כלום. זו הייתה הרגשה נוראית. אשתי ידעה שהמצב שלי מידרדר, זו הסיבה בגללה התחלתי בטיפולי גמילה. למעשה אשתי והסוכן שלי הכניסו אותי למכון גמילה כי אני אפילו לא ידעתי כמה המצב שלי חמור".

רוי קארול במדי ווסטהאם. GettyImages
"במבט לאחור אני בטוח שסבלתי מדיכאון". קארול במדי ווסטהאם/GettyImages

אחרי טיפול קצר שזכה לסיקור תקשורתי נרחב, קארול חזר לביתו: "הייתי במכון שישה ימים וחזרתי הביתה. עיתונאים המתינו מחוץ לבית שלי במשך שבוע ובכל אותו זמן לא נגעתי בטיפה, אבל אחרי שהם עזבו, חזרתי לשתות".

קארול סיים את דרכו בווסטהאם ב-2007 ומשם המשיך לריינג'רס, דרבי קאונטי ואודנסה הדנית. הוא התאמן ושיחק כרגיל, אבל בבית היה שותה. עד אותו רגע לפני קרוב ל-10 שנים: "עזבתי את הבית ובוקר אחד התעוררתי בדירה בלונדון. הסתכלתי על מראה ושאלתי: 'מי אני לעזאזל?'. לא זיהיתי את עצמי. הייתי חייב לעשות שינוי קיצוני, התחננתי בפני אשתי שתקבל אותי בחזרה. זה לא קרה באופן מיידי, אבל מאותו רגע לא שתיתי אלכוהול. זה היה לפני תשע שנים ו-11 חודשים".

אחרי האפיזודה בדנמרק, קארול המשיך לאופי כרתים ואולימפיאקוס היווניות, לפני ששב לאי הבריטי ב-2014, כשבגיל 37 חתם בנוטס קאונטי. בשנים 2016-2019 חזר לצפון אירלנד ועמד בין הקורות של לינפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully