וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבכורה המוצלחת של אנטה ז'יז'יץ': בברצלונה עוקצים את ריאל מדריד

סנטר מכבי תל אביב סיפק דאבל-דאבל במשחקו הראשון, ב"מונדו דפורטיבו" כבר שמחים לאיד: "פספוס של ריאל?". גם בארצות הברית וקרואטיה התרשמו

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

הופעת הבכורה המוצלחת של אנטה ז'יז'יץ' במדי מכבי תל אביב מקבלת תשומת לב מיוחדת ברחבי אירופה. הסנטר החדש של מכבי תל אביב סיפק 20 נקודות ו-12 ריבאונדים בניצחון 74:77 של הצהובים על הפועל חולון, וכבר סחט מחמאות.

ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני כבר שמחים לאיד. "אנטה ז'יז'יץ', השחקן שברח לריאל מדריד, הותיר רושם נהדר במשחקו הראשון במכבי תל אביב", דיווחו באתר הקטלאני. "ז'יז'יץ', שכבר סיכם בריאל מדריד אבל החליט לא לחכות לה אחרי שהתמהמהה עם השלמת העסקה, עשוי להיות הפספוס הגדול של הבלאנקוס".

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההייפ נמשך. אנטה ז'יז'יץ' אתמול/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גם בקרואטיה דיווחו בהתלהבות על משחקו הראשון של ז'יז'יץ' בצהוב-כחול. "בכורה יוצאת מהכלל לז'יז'יץ'", ציינו באתר Crosarka, "החזרה מה-NBA כבר מסתמנת כמו החלטה נכונה".

גם בארה"ב הגיבו. ב"ספורטס אילוסטרייטד" ציינו שז'יז'יץ' "פרח" במשחקו הראשון בישראל ו"נראה בכושר מרשים לקראת פתיחת עונת היורוליג".

הצהובים יערכו משחק הכנה נוסף מול הפועל חיפה ביום שישי, וב-26 בספטמבר יתמודדו מול הפועל באר שבע או אותה הפועל חיפה ברבע גמר גביע ווינר. את עונת היורוליג יפתחו ז'יז'יץ' ומכבי תל אביב ב-1 באוקטובר, עם משחק ביתי מול אלבה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully