וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' על התקרית בארה"ב: "לעולם לא אשכח אותה, זה היה הלם"

הסרבי התייחס לסערה שעבר בארה"ב, טוען שהוא "חייב להמשיך" ולחזור ל"מצב רוח תחרותי", התנצל שוב על "הדרמה שגרמתי לה", והודה: "זה גרם לי לריקנות ועצב"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

נובאק דג'וקוביץ' אומר שהוא "חייב להמשיך" ולהותיר מאחוריו את התקרית הדרמטית מאליפות ארה"ב, אבל גם הודה שהוא לעולם לא ישכח אותה. המדורג 1 בעולם הודח מטורניר הגרנד סלאם בשבוע שעבר אחרי שחבט כדור על שופטת הקו. דג'וקוביץ', שכבר התנצל על התקרית, הפסיד במשחקון, הוציא כדור מהכיס, חבט בו לעבר השופטת, ופגע לה בגרון. היא התפתלה מכאבים, והמארגנים הודיעו לו שהוא מודח.

"מיד הרגשתי צער על ההלם והדרמה שגרמתי לה", אמר דג'וקוביץ' במסיבת עיתונאים ברומא, "זה היה מאוד לא צפוי, וכמובן שלא מכוון, אבל כשאתה חובט ככה בכדור, תמיד יש סיכוי שתפגע במישהו על המגרש. קיבלתי את זה, והמשכתי הלאה. כמובן שלא שכחתי מזה, ואני לא חושב שאוכל אי פעם לשכוח את זה. ברור שזה היה הלם עבורי, לסיים ככה את הטורניר".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
טראומה. דג'וקוביץ'/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' אחרי שחבט כדור לעבר שופטת קו. GettyImages
התנצל. נולה והשופטת/GettyImages

שופטת הקו לורה קלארק קרסה על המגרש, וניתן היה לךשמוע את קשיי הנשימה שלה בעקבות הכדור שנחבט לעברה במשחק של דג'וקוביץ' מול פאבלו קארניו בוסטה. הסרבי הודה שהתקרית הזאת גרמה לו ל"ריקנות ועצב".

כעת הוא מתכונן לטורניר בבירת איטליה, כהכנה לטורניר רולאן גארוס שייפתח ב-27 בספטמבר. "אני לא חושב שיהיו לי בעיות לחזור לסבב ולשחק נהיטב", אמר דג'וקוביץ', שעד ההדחה היה בלתי מנוצח בשנת 2020, "זה מצוין עבורי שיש לי טורניר כבר אחרי 10 ימים מהתקרית, כי אני חושב שככל שאחוזר מהר יותר למצב רוח תחרותי, כך מהר יותר אתגבר על החוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully