וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בסגל חסר ובלי עומרי כספי: מכבי תל אביב פותחת את משחקי ההכנה

14.9.2020 / 14:15

הקבוצה של יאניס ספרופולוס תעלה למשחק ההכנה הראשון נגד הפועל חולון (18:30), כספי עדיין לא כשיר ב-100 אחוז. בכורה לג'ונס, בלייזר וז'יז'יץ'. במועדון מחכים להחרגת הכדורסל מהסגר, אחרת צפויים לצאת ליוון. מולטילוק תאמץ את הקבוצה ב-400 אלף שקל

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

שבועיים וחצי לפני פתיחת עונת היורוליג, ושלושה שבועות אחרי פתיחת ההכנה, תעלה הערב (שני, 18:30) מכבי תל אביב למשחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2020/21 כשתפגוש את הפועל חולון ביד אליהו. המשחק יהיה הראשון מבין שניים של הצהובים, כשביום שישי, ערב ראש השנה, תערוך הקבוצה משחק נוסף נגד הפועל חיפה, ושבוע לאחר מכן תפתח את הופעותיה בשמינית גמר גביע ווינר.

הסגל שיעמוד לרשותו של יאניס ספרופולוס למשחק היום הוא רחוק מלהיות מלא. אלייז'ה בריאנט עוד רחוק מחזרה מלאה לפעילות אך עשוי לקחת חלק, הקפטן ג'ון דיברתולומאו (שפספס חלקים משמעותיים מהעונה שעברה בשל שתי פציעות) עדיין לא צפוי לשחק. שחקן נוסף שלא צפוי להשתתף הוא עומרי כספי, ששב מפציעה שהשביתה אותו החל מחודש דצמבר, ובחודש וחצי האחרונים מתאמן באופן מלא, אך עם זאת, הפורוורד עדיין לא 100 אחוז באימונים, ויחכה. שלושה שחקנים יערכו את הבכורה בצהוב - הגארד כריס ג'ונס, הפורוורד עוז בלייזר והסנטר אנטה ז'יז'יץ'.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
זוכרים אותו? כספי/לירון מולדובן

בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחרי שחקן בעמדה מספר 4 שישלים את הסגל במקומו של קווינסי אייסי שעזב. במכבי לא מתכוונים להחתים שחקן שלא יתאים רק כדי למלא את הסגל, והעובדה שפתיחת העונה הבאה ב-NBA נדחתה, קצת מקשה עליהם. עם זאת, גורמים במועדון מעריכים כי ייתכן שעד המשחק הראשון ביורוליג, נגד אלבה ברלין ביום חמישי ה-1 באוקטובר, יוחתם שחקן.

במקביל, במכבי תל אביב מחכים לתשובות ממשרד הספורט לגבי החרגת ליגות הכדורגל והכדורסל והקבוצות שמשתתפות באירופה מהסגר הכללי. אם הקבוצות לא יוחרגו, במכבי צפויים לצאת לפני הסגר לאירופה, ככל הנראה ליוון, ולהתכונן שם לפתיחת העונה וככל הנראה לארח שם גם את המשחקים הראשונים של העונה.

מכבי תל אביב חתמה השבוע על הסכם חסות עם חברת "מולטילוק" בסך של 400 אלף שקלים. במסגרת ההסכם ייבחר מדי שבוע המהלך "הנועל" של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג בחסות מולטילוק. ההסכם יכלול גם פרסום במגרש, ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה ושיתופי פעולה למען הקהילה בהשתתפות נציגות שחקני הקבוצה. היום הודיע המועדון על הסכם אסטרטגי עם חברת תלמה תיירות, שתטפל בטיסות הצ'רטר של הקבוצה ובהמשך גם באוהדים שיטוסו עם הקבוצה למשחקי החוץ שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully