וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף על מיטש גולדהאר: "הוא היה הדוד מקנדה ששואל שאלות מיוחדות"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב לשעבר סיפר על העבודה לצד הבעלים: "השאלה שהוא הכי שאל אותי, הייתה 'למה בעצם אתה מחתים אותו?'". וגם: למה הוא במסעות כל חייו?

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

אם אוהדי מכבי תל אביב תוהים מהם המניעים והערכים שמנחים את מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף מסביר זאת היטב. בראיון שנערך עמו בספרד ג'ורדי נשאל על הנדודים שלו ברחבי העולם במסגרת תפקידיו (ארה"ב, סין, ישראל, אקוודור), ואמר שבכל מקום הוא לומד משהו חדש. וכדוגמה, הוא ציין את גולדהאר.

"במכבי תל אביב היה לנו בעלים מקנדה, מיטש גולדהאר, שהיה כמו דוד רחוק שאוהב הוקי קרח, אבל קנה את המועדון בשביל מטרות חינוכיות", אמר ג'ורדי בריאיון, "הוא חשב אחרת. הוא לא היה איש שהתעניין בתוצאות לטווח הקצר. הוא היה שואל שאלות שונות.

"השאלה שהוא הכי שאל אותי, הייתה 'למה בעצם אתה מחתים אותו?'. הוא היה שואל, 'אם זה ייכשל, למה אתה חושב שזה יוכל להיכשל?'. הוא גרם לך לחשוב על דברים מזוויות שונות. גם מבחינה עסקית הוא היה פורץ דרך. הוא לא היה רק פרויקט כדורגל ייחודי, הוא עשה זה בגלל סיבות חברתיות. ואני אהבתי את זה".

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר. שלומי גבאי
"הוא עשה זה בגלל סיבות חברתיות. ואני אהבתי את זה". קרויף על גולדהאר/שלומי גבאי

על המסעות שלו ברחבי העולם אמר ג'ורדי: "אתה נוסע בכל העולם, וברור שיש רגע שבו אתה מנסה להיות קרוב יותר למשפחה. אמא שלי לבד, יש הרבה סיבות. הילדים שלי, הייתי רחוק מהם הרבה שנים.

"כילד התרגלתי למסעות, כשהייתי נוסע עם אבא שלי, שהיה נוסע המון. ארה"ב, ספרד, הולנד... וכשאתה קטן אתה מתרגל לזה. חוץ מזה, מעבר לקריירה, תמיד חיפשתי מקום להיות בו מאושר ולחפש פרויקטים מושכים. אני אוהב תרבויות שונות, קשיים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully