וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים שוב גברה על הפועל תל אביב 74:84

13.9.2020 / 22:26

הקבוצה של עודד קטש שמרה על מאזן מושלם בהכנה מול הקבוצה של יאניס קסטריטיס כשמלקולם היל הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות. טאליב זאנה הוביל את האורחת עם 13 נקודות

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

בעוד שתיהן מחכות להחלטת הממשלה האם להחריג את הספורט ובכך להקל עליהם את ההכנות לקראת המשחקים באירופה, נפגשו הערב (ראשון) הפועל ירושלים והפועל תל אביב בפעם השנייה תוך שלושה ימים למשחק הכנה, כששוב הקבוצה מהבירה יצאה עם ידה על העליונה עם ניצחון 74:84.

ירושלים הופיעה למשחק ללא טאריק פיליפ שסבל מקלקול קיבה, ואילו ג'ייקובן בראון שלא שותף במשחק הראשון תפס את מקומו. בהפועל תל אביב ערך בכורה ג'ון דיבלר, שבסוף השבוע קיבל את ההיתר להתחיל להתאמן עם שאר השחקנים.

שחקן הפועל תל אביב רג'י אפשואו מול שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
בריימו מול אפשואו/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

בניגוד למשחק הראשון בין הצדדים שהתנהל בשליטה של ירושלים, הפעם הפועל תל אביב הייתה חזק במשחק. ירושלים הוליכה 21:23 אחרי 10 דקות, אך רבע שני טוב של האורחת בראשות טאליב זאנה הוריד אותם למחצית ביתרון 41:42. גם ברבע השלישי המשיכו שתי הקבוצות לנהל משחק צמוד, כשירושלים יורדת ביתרון 62:60, אך דווקא ב-10 הדקות האחרונות תמיר בלאט ומלקולם היל הובילו את הקבוצה של קטש לבריחה בדרך לניצחון 74:84.

קלעו להפועל ירושלים: מלקולם היל 16, תמיר בלאט 12, סולמין בריימו, טיישון תומאס וג'ייקובן בראון 11 כל אחד, עידן זלמנסון 9, לוקה מיטרוביץ' 8 ו-10 ריבאונדים, אדם אריאל ודיווידאס סירווידיס 3 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: טאליב זאנה 13, בר טימור 12, ג'ון דיבלר 9, וולט למון ג'וניור, חואקין שוכמן, ים מדר ודניאל קופרברג 8 כל אחד, רג'י אפשואו ויונתן מור 4 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully