וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני הודיע ליוסטון שהוא עוזב את המועדון

אחרי ארבע עונות, שכללו לא מעט רגעים מהנים ואכזבות: המאמן סירב להאריך את חוזהו ויעזוב את הרוקטס. ב-ESPN טוענים דאנטוני מועמד לפילדלפיה, סם קאסל מועמד להחליפו ביוסטון

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

פחות מיממה אחרי שיוסטון סיימה את העונה בצורה מאכזבת, עם הפסד 4:1 ללוס אנג'לס לייקרס בחצי גמר המערב ועוד הדחה מוקדמת מהפלייאוף - מאמן הקבוצה מייק ד'אנטוני הודיע למועדון שהוא עוזב את תפקידו ולא יחזור לעונה הבאה. החוזה של דאנטוני מסתיים בסוף העונה, הוא הופך לחופשי, וכבר דחה את ההצעות של ההנהלה של הרוקטס להאריך את חוזהו. על פי ESPN, דאנטוני אחד המועמדים לאימון פילדלפיה. מנגד, מי שומוזכר להחליפו ביוסטון הוא סם קאסל, לשעבר שחקן יוסטון, שכיום משמש כעוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס.

מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
ד'אנטוני/AP

דאנטוני השיג מאזן 102:217 בארבע העונות שלו כמאמן יוסטון. הוא העפיל עמה פעם אחת לגמר המערב ושלוש פעמים לחצי גמר המערב. יוסטון תחת דאנטוני, שזכה בעבר פעמיים בתואר מאמן העונה ב-NBA, רשמה בעונה הרגילה את אחוז הניצחונות הכי גבוה במערב בארבע השנים האחרונות (68.2), כשרק טורונטו מעליה בכל הליגה (69.5), אבל כנראה שהאכזבות בפלייאוף עשו את שלהן. עם זאת יש לציין שבארבע העונות של דאנטוני ביוסטון, רק לגולדן סטייט (46) בוסטון (33) וטורנטו (31) יש יותר ניצחונות פלייאוף מליוסטון בארבע העונות של דאנטוני (28).

"בהוקרת תודה, אשתי ואני מודיעים שהמסע המדהים שלנו ביוסטון מסתיים, ונעבור לפרק חדש", כתב ד'אנטוני, "התקופה כאן הייתה אחת הבלתי נשכחות בחיינו. מהחברים הקרובים שיצרנו מהשותפות האמיצה עם התושבים ואנשי העיר - נהיה חייבים המון לקהילה הנהדרת פה שאימצה אותנו כמשפחה. לפני הכול אני מודה למשפחת פרטיטה, דריל מורי, הצוות, והשחקנים המדהימים והמחויבים שהייתה לי הזכות לאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully