וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: בעקבות הדחייה, לאמק בנדה צפוי לפתוח

עודכן לאחרונה: 13.9.2020 / 14:04

בנתניה מרוצים מכך שהמשחק ייערך כבר ביום שני (20:00, ספורט4). אלמוג כהן עדיין לא מרגיש טוב ולא יהיה בסגל, אקיניימי יפתח

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי נתניה הביעו סיפוק רב מכך שהמשחק מול בני סכנין ייערך מחר (שני, 20:00, ספורט4) ולו בשל העובדה שהבעלים אייל סגל דוגל בהמשך המשחקים גם אם קבוצות תאלצנה לשחק מדי פעם ללא שחקנים שיימצאו מאומתים לקורונה. כך פעלו במועדון כאשר יונס מלדה וכארם ג'אבר נמצאו חיוביים ולא ניסו לדחות משחקים בשל היעדרותם.

אייל סגל פרסם היום פוסט ובו כתב: "לפני כשלושה שבועות נמצאו שניים משחקני מכבי נתניה חיוביים לנגיף הקורונה. לרגע לא עלה במחשבתנו הרעיון לדחות את שני המשחקים בהם שחקני הקבוצה נאלצו להיות בבידוד", כתב סגל בפייסבוק. "ההפך, מאותו רגע שנודע לנו על האירוע, עשינו כל מאמץ על מנת להמשיך בשגרה, בעיקר כי עתיד הכדורגל הישראלי תלוי בהמשך אותה שגרת פעילות".

מי שאמור לפתוח מחר בעקבות דחיית המשחק ביומיים הוא שחקן הכנף הזמבי לאמק בנדה, שלא היה מתוכנן לפתוח אם המשחק היה נערך אתמול. בנדה אמור להחליף בהרכב את רוי קורין. אלמוג כהן נעדר מהאימון אתמול כיוון שהוא עדיין חש סחרחורות וחולשה והוא לא אמור להיות בסגל מחר. יובל שדה שבעצמו החסיר בשבוע שעבר אימונים כיוון שלא חש בטוב, חזר בסוף השבוע לפעילות מלאה ואמור להתלבש ולשבת על הספסל. הבלם אקינשולה אקיניימי יפתח לראשונה בהרכב. עידו וייר ימשיך כמגן ימני. יונס מלדה ישחק אחרי שסיים את תקופת הבידוד.

אייל סגל בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
דואג לעתיד הענף. אייל סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully