וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו של מנהלת הליגות בעקבות ההחלטה על הסגר: החרגת מקומות עבודה ללא קהל

עודכן לאחרונה: 13.9.2020 / 21:04

היו"ר ארז כלפון הגיש בקשה נוספת להחריג את ליגת העל והלאומית, והרגיע את הקבוצות המשחקות באירופה: "נעשה הכול כדי שתוכלו לשחק בארץ ובחו"ל"

שר התרבות והספורט חילי טרופר בדיון בועדה לענייני ביקורת המדינה בנושא המשבר בתרבות לנוכח מגיפת הקורונה, שהתקיים ב-15 ביולי 2020/באדיבות ערוץ הכנסת

בעקבות ההחלטה של ממשלת ישראל על סגר שיימשך לפחות שלושה שבועות, במנהלת הליגות הולכים על הקו של החרגת מקומות עבודה ללא קהל, בתקווה שזה יאפשר לכדורגל להמשיך להיות משוחק.

יו"ר המנהלת ארז כלפון הגיש היום (ראשון) בקשה נוספת למשרד הבריאות ולמשרד הספורט לכלול את משחקי ליגת העל והליגה הלאומית בהחרגות שאמורות להתקבל כחלק מהחלטות הממשלה. כלפון אף שוחח היום עם ראשי הקבוצות שמשחקות השבוע באירופה (מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה והפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית) ואמר: "אתם תדאגו לנצח ולעלות לסיבוב הבא ואנחנו נעשה הכול כדי שתוכלו לשחק בארץ ובחו"ל".

כלפון כבר שוחח בעניין עם הפרופ' איתמר גרוטו ועדכן אותו שהקבוצות הישראליות ישחקו בשבועות הקרובים במפעלים האירופים והן חייבות לקיים את המשחקים, אחרת הפעילות שלהן תיפגע. במנהלת מאמינים שהקבוצות המשחקות באירופה לא ייפגעו.

שחקני הספסל של מכבי תל אביב שומרים על מרחק. ברני ארדוב
כולם בהמתנה/ברני ארדוב

גם יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, שמואל פרנקל, התייחס היום לנושא לפני הגרלת לוח המשחקים ואמר: "אני מצר על ההחלטה המתגבשת לסגר מלא, אבל חושב שהכדורגל והכדורסל חייבים להיות משוחקים והגשתי בקשה להחריג את משחקי הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully