וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: רמת השרון השלימה את סגל הזרות שלה

אלאינה קואטס וג'ני סימס יחברו לג'קי יאנג בקבוצה של נמרוד מיטל: "בטוחים בהתאמה לפאזל שאנחנו בונים"

נמרוד מיטל מאמן א.ס. רמת השרון. איגוד הכדורסל
נמרוד מיטל/איגוד הכדורסל

קבוצת הנשים של ל.כ.ן רמת השרון הודיעה הבוקר על החתמתן של שתי זרות נוספות שתצטרפנה לקבוצה. בכך השלימה רמת השרון את מצבת הזרות שלה לעונת המשחקים הקרובה 2020/2021.

אחרי החתמתה של ג'קי יאנג, הבחירה הראשונה בדראפט 2019 של ה-WNBA החתימה רמת השרון את הסנטרית של הוושינגטון מיסטיקס אלאינה קואטס (25, 1.93 מטר) שזכתה באליפות המכללות ב-2017 ונבחרה במקום השני בדראפט הWNBA בסיום אותה עונה. מאז שסיימה את קריירת המכללות, שיחקה קואטס בסין, הונגריה טורקיה וב-3 קבוצות בליגה האמריקנית המקצוענית.

הזרה השלישית שתשחק בקבוצה היא ג'ני סימס (26, 1.83 מטר) המשחקת בעמדות הגארדית/ פורוורדית שנבחרה במקום ה-18 בדראפט של 2017, שהגיעה בזמנו כרוקי לאליצור נווה דוד רמלה בה אימן אלי רבי ובהמשך כיכבה בהפועל פתח תקווה ובבני יהודה. בעונה שעברה שיחקה סימס בליגה הספרדית וסיימה עם ממוצעים של 14.6 נקודות למשחק ו-6.7 כדורים חוזרים למשחק.

נמרוד מיטל מאמן רמת השרון אמר אחרי ההחתמות: "אני מאוד שמח מההחתמות האחרונות של הקבוצה. אלינה קואטס היא עוד שחקנית מה-WNBA שאנו רוצים לראות השנה בקבוצה. מדובר בשחקניות עם כישרון, שיש להן רצון עז להצליח ומרגישות שהן עדיין לא הראו את מה שהן יכולות לעשות. בשונה מיאנג וקואטס, ג'ני סימס כבר שיחקה בארץ והראתה יכולות נהדרות. אנחנו בטוחים בהתאמה שלה לפאזל שאנו בונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully