וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן מודה שברצלונה תהיה הגנתית, ילדי הפלא הלהיבו

ההולנדי דיבר על השיטה החדשה ועל שובו של מסי ("צריך להשתפר מבחינה פיזית, כמו כולם"). בספרד התלהבו מפדרי וטרינקאו

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

רונאלד קומאן רשם אמש (שבת) הופעת בכורה לא רשמית כמאמן ברצלונה, כשניצח 1:3 את חימנסטיק מליגת המשנה במשחק הכנה. "הדבר הכי חשוב הוא שלא היו פציעות", הודה בסיום. "כולם שיחקו 45 דקות. היו דקות של אינטנסיביות טובה, תמיד יש דברים לשפר אבל אנחנו מרוצים. התחלנו לפני שבועיים ויש לנו עוד שבועיים לעבוד עד פתיחת הליגה".

על השיטה החדשה של ברצלונה, 4-2-3-1, אמר קומאן: "זה אולי שונה ומעט יותר הגנתי ממה שראו פה בשנים האחרונות, אבל המטרה היא להזיז יותר את הכדור, להחזיק בו ולמצוא שטחים בין הקווים. אני חושב שהקבוצה הזו מסוגלת לעשות את זה, בזכות שחקני הקישור שלנו. חשוב שיצא לנו לשחק כי זו לא הכנה רגילה, יש לנו רק ארבעה שבועות ולא שישה. זה מסובך. עכשיו אנחנו רוצים לעבוד קצת יותר בפן הפיזי, ובהמשך נעבוד על הצד הטקטי".

על ליאונל מסי, שקיבל את סרט הקפטן חרף הקיץ הסוער, אמר המאמן: "הוא הראה את אותה רוח מהיום הראשון שלנו איתנו. הוא מתאמן היטב ויודע שהוא צריך להשתפר מבחינה פיזית, כמו כולם. האיכויות שלו מדברות בעד עצמן".

פדרי בן ה-17, שרשם הופעת בכורה לא רשמית ואפילו פתח בהרכב, התמוגג מאושר בסיום: "חלמתי לשחק לצד השחקנים הללו. אני אוהב לבוא ולבקש את הכדורים וזה מה שעשיתי".

שחקן נוסף שרשם בכורה והיה אחד הבולטים על כר הדשא היה טרינקאו. "המאמן ביקש ממני פשוט להיות מי שאני", אמר הברזילאי בן ה-20. "אני שמח מאוד לשחק ושמח מאוד להשיג ניצחון ראשון. הרגשתי מאוד בנוח".

עוד בוואלה!

הכנה: מסי פתח כקפטן, צפו ב-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של טרינקאו

ב"מארקה" שיבחו את צמד הצעירים וכתבו: "פדרי היה אקטיבי, ללא כל פחד. 31 מיליון היורו ששולמו על טרינקאו נראים כמו עסקה מעולה". ב"ספורט" העניקו לפדרי, טרינקאו, ריקי פוץ', פיליפה קוטיניו פרנקי דה יונג את הציונים הגבוהים ביותר - 8. מסי הסתפק ב-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully