וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "אני כועס מאוד על השחקנים, שחקנים לא נלחמו"

12.9.2020 / 22:34

מאמן מכבי תל אביב רתח אחרי ה-2:2 מול בני יהודה: "היינו רכים מדי, צריך להילחם במשך 95 דקות ולא רק ב-96%, זה לא מספיק"

עמיר תורג'מן מתראיין/דוברות הפועל כפר סבא

אכזבה גדולה במכבי תל אביב, שנותרה עם נקודות אחת בלבד אחרי שני מחזורים בליגת העל. הצהובים, שהפסידו במחזור הפתיחה 2:1 למכבי פתח תקוה, חזרו הערב (שבת) מפיגור ל-1:2 מול בני יהודה כשמאור קנדיל (80) ואיתי שכטר (83) כובשים שערים יפים ומרגיעים הרבה לחץ, אבל אז הגיע שער שוויון של אליסון דוס סנטוס (88) וקבע חלוקת נקודות. דור ג'אן העלה את הזהובים ליתרון בדקה ה-21. מכבי תל אביב הוציאה כבר ארבעה שערים מהרשת בשני המחזורים הראשונים, בעונה שעברה קבוצות ליגת העל נזקקו ל-16 משחקים כדי להגיע לכמות כזו מולה.

גאורגיוס דוניס, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
זה לא נראה טוב. דוניס/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס אמר אחרי המשחק: "זה מאכזב מאוד, התוצאות בשני המשחקים האחרונים. היריבות שלנו מגיעות אולי לשניים או שלושה מצבים ואנחנו סופגים פעמיים. אני כועס מאוד על השחקנים שלי. ניסינו לשנות את המשחק והצלחנו להפוך, אבל אנחנו רכים מאוד, רכים מאוד. זה בלתי אפשרי לתת ליריבה כאלה מצבים. בדקות האחרונות אחרי שכבשנו, לא נלחמנו ולא היינו ממושמעים. אני כועס מאוד שלא שמרנו על שלוש הנקודות. השחקנים צריכים להבין שהם צריכים להילחם מהדקה הראשונה עד הדקה ה-95, 97% או 98% זה לא מספיק. אחרי 60 דקות החלפנו את המערך ועשינו שינויים. בדקות האחרונות איבדנו ריכוז ולא עשינו מספיק מבחינה הגנתית ונתנו להם את האפשרות לכבוש".

על דינמו ברסט אמר היווני: "אני לא רוצה להשוות את המשחק הערב למשחק הזה. אנחנו צריכים להילחם הרבה במשך 95 דקות, זה חשוב מאוד בשבילנו. אני מאוכזב מאוד מהמשחק הזה, אבל אנחנו צריכים לתקן את זה כי חשוב מאוד בשבילנו להמשיך באירופה".

מגן הצהובים מאור קנדיל, שכבש שער יפה, אמר: "תחושה של פספוס, השער שלי לא מעניין. לא תכננו לפתוח ככה את העונה. יש לנו עכשיו משחק שאין חזרה ממנו ביום רביעי. בליגה יש לנו זמן להתאושש, יש עוד 34 מחזורים ואני מאמין שיהיה בסדר. טבעי שהמאמן לא יהיה מרוצה, אף אחד לא יוצא מפה עם תחושות אחרות. כרגע אנחנו במומנטום לא טוב, אי אפשר להסתיר את זה. אנחנו מקווים שדרך ליגת האלופות ניכנס למומנטום טוב גם בליגה. אפשר לעשות שינוי תוך ארבעה ימים".

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב מול אליסון דוס סנטוס שחקן בני יהודה, דור פרץ, דן מורי, אילון אלמוג. קובי אליהו
דן מורי ובני יהודה מרוצים מהדרך/קובי אליהו

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר: "הצדק נעשה. היינו טובים מאוד היום. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד וידענו להתגונן כמו שצריך ובשקט, עם התקפות מעבר יפות. המשחק היה בשליטה שלנו ב-0:1. אחר כך מכבי תל אביב הכניסה את כל הכוח והפכה בחמש דקות. זה נראה אבוד, אבל חזרנו בדקות האחרונות והגיעה לנו נקודה. העזנו מאוד. עשינו חילופים מאוד התקפיים, גם זנטי, גם גדיר וגם קמפוס. מכבי הימרה ולחצה קדימה ואנחנו חשבנו שנוכל לכבוש את ה-0:2 עם השחקנים האלה, אבל מכבי הפכה את המשחק והיה מאכזב מאוד. אפשר להיות מאוכזבים על אובדן היתרון, אבל מצד שני חזרנו בדקה קשה מאוד. אני לוקח את הדרך, אנחנו יכולים להיות מרוצים מזה. לבני יהודה יש בסיס טוב והיא הוכיחה את זה בסוף העונה שעברה וממשיכה בזה. הדרך חשובה מאוד. בני יהודה משחקת מסודר עם הנעת כדור מסודרת. השגנו ארבע נקודות מבני סכנין בחוץ ומכבי תל אביב, זה טוב".

בלם בני יהודה דן מורי: "יכולנו גם להפסיד, היה 2:1 בדקה 88, אז כמובן שאנחנו שמחים מהנקודה. עשינו מאמץ אדיר היום מול קבוצה התקפית מאוד. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו שווים ורוצים להשתפר כל הזמן. הזמינו 12-13 בלמים לפני לנבחרת, אז אני חושב שזה אומר הכול. יש לי מקום שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully