וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עומר אצילי ערך בכורה במדי אפואל ניקוסיה, בן שהר החמיץ פנדל

הקשר נכנס בדקה ה-53 והיה שותף ל-0:1 על א.א.ל לימסול, החלוץ החטיא מהנקודה הלבנה (73). שער נקי למרציאנו בניצחון היברניאן

שון וייסמן מוצג בריאל ויאדוליד/מתוך אינסטגרם

עומר אצילי ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה שלו במדי אפואל ניקוסיה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-53 והיה שותף לניצחון הראשון העונה בליגה הקפריסאית - 0:1 על א.א.ל לימסול. בן שהר פתח בהרכב וגם החמיץ פנדל בדקה ה-73, כשאצילי שהגיע ממכבי תל אביב אחרי פרשת הכדורגלנים והנערות, החטיא בניסיון החוזר. אנדרה ז'ראלדש נכנס גם הוא לבכורה בדקה ה-77, ואחרי שמונה דקות הגיע שער הניצחון שנרשם כשער עצמי של סלובודן מדוייביץ' האורח.

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. GettyImages
עונה טובה עד כה. אופיר מרציאנו/GettyImages

* ביברס נאתכו פתח בניצחונה של פרטיזן בלגרד 0:3 על ראד בלגרד, אבל הוחלף לפני הפנדל שקיבלה קבוצתו ואותו כבש עומאר סאדיק בדקה ה-81. אלכסנדר סטנוייביץ' השיג שלוש נקודות בבכורה המחודשת, כשהקבוצה שלו רחוקה תשע נקודות מהכוכב האדום בלגרד שמושלמת בפסגה.

* אחרי שני משחקי הנבחרת בהם לא הצליח לשמור על שער נקי, אופיר מרציאנו סיים הערב ללא ספיגה כשהיברניאן ניצחה 0:3 בחוץ את סט. מירן ונותרה במקום השני בליגה הסקוטית. השוער הישראלי ספג עד כה רק שלושה שערים בשבעה מחזורים - אחד בכדור חופשי ושניים מהנקודה הלבנה.

* חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל של סלטיק, שהביסה 0:5 את רוס קאונטי והיא בינתיים במקום השלישי עם 13 נקודות מחמישה משחקים בלבד. הבלם האירי שיין דאפי ערך בכורה אחרי שהגיע כמושאל מברייטון, וגם היה אחד מחמשת הכובשים. ניר ביטון נעדר בגלל פציעה ואילו איסמעילה סורו, אקס בני יהודה, קיבל דקות ראשונות העונה כשנכנס בדקה ה-78.

* טאלב טואטחה לא שותף בניצחונה של לודוגורץ 1:3 על לוקומוטיב פלובדיב בליגה הבולגרית. המגן שעשוי לחזור למכבי חיפה נותר על הספסל, בעוד מאוויס צ'יבוטה פתח והוחלף בדקה ה-56.

* עדן שמיר ישב על הספסל ולא שותף בהפסד של סטנדרד ליאז' 1:0 בחוץ מול לובן. סטנדרד עם 10 נקודות אחרי חמישה מחזורים בליגה הבלגית, וזה היה ההפסד הראשון שלה העונה.

* דור מיכה נמצא עדיין בבידוד ולא נכלל בסגל של אנורתוזיס פמגוסטה, שסיימה ב-1:1 מול אומוניה ניקוסיה ונותרה ללא הפסד עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים בקפריסין.

* מוחמד עוואד נכלל לראשונה בסגל של קבוצתו החדשה לך פוזנן, אבל לא שותף ב-3:3 מול שלונסק ורוצלאב בליגה הפולנית. קבוצתו השיגה נקודה ראשונה.

* עידן כהן ערך הופעת בכורה במדי הארטפורד אתלטיק מה-USL כשנכנס בדקה ה-64 בתבוסה 5:0 מול פיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully