וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים: "אין בין זברב לביני סודות, אנחנו חברים טובים ויריבים גדולים"

האוסטרי מוכן לגמר הגרנד סלאם הרביעי שלו במטרה לזכות בתואר ראשון וכדי לעשות את זה, הוא יצטרך לנצח את חברו (א', 23:00, יורוספורט)

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

סשה זברב או דומיניק תים? מי יזכה בפעם הראשונה בקריירה שלו בטורניר גרנד סלאם מבין שני החברים הטובים האלה? עבור תים זהו גמר גרנד סלאם רביעי בקריירה אחרי שהפסיד פעמיים לרפאל נדאל ברולאן גארוס (2018 ו-2019) ובתחילת השנה לנובאק דג'וקוביץ' באליפות אוסטרליה. עבור זברב זה יהיה גמר ראשון אחרי שהגיע לחצי גמר בפעם הראשונה באליפות אוסטרליה השנה והפסיד שם לתים.

השניים הם חברים טובים וגם יריבים גדולים וזה יהיה המפגש העשירי ביניהם כשתים מנצח בשבעה וזברב רק בשניים. חמישה מהמפגשים הללו נערכו על חימר, אבל גם על משטחים קשים זברב ניצח רק פעם אחת וזה קרה אי שם בבייג'ינג 2016. האוסטרי נראה נהדר במשחקים האחרונים וניצח בהם שחקנים חזקים מאוד - פליקס אוז'ה עליאסים, אלכס דה מינור ודניל מדבדב - בלי לשמוט אפילו מערכה. רק מול מארין צ'יליץ' בסיבוב השלישי הוא הפסיד מערכה בטורניר. מנגד, זברב שיחק רע מאוד במערכה הראשונה מול צ'וריץ' ברבע הגמר והציג יכולת גרועה גם בשתי המערכות מול פאבלו קרניו בוסטה בחצי הגמר, אבל למרות זאת הצליח להילחם את דרכו אל הגמר. המאזן ביניהם במשחקי גמר עומד על 1:1 - תים ניצח בניס 2016 וזברב במדריד 2018.

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
יהיה חייב לשחק הרבה יותר טוב כדי לזכות בתואר. זברב/GettyImages
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
מגיע כפייבוריט הפעם. תים/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי עם סשה זברב טניסאי גרמני. מתוך טוויטר, אתר רשמי
שני החברים הטובים נאבקים על התואר הגדול ביותר. זברב ותים/אתר רשמי, מתוך טוויטר

לא רק שהמנצח יזכה בתואר גרנד סלאם הראשון בקריירה שלו, אלא שהוא גם יהפוך לשחקן הראשון שנולד מ-1990 ואילך שזוכה בתואר כזה. תים זכה ב-0 מערכות בגמר גרנד סלאם הראשון שלו, ב-1 בשני שלוש וב-2 בשלישי שלו, האם זה אומר שהפעם הוא יזכה ב-3 הנחוצות כדי לזכות? כך או אחרת, הגמר בין תים בן ה-27 לזברב בן ה-23 הוא הצעיר ביותר בגרנד סלאם מאז נובאק דג'וקוביץ' בן ה-24 ניצח את רפאל נדאל בן ה-25 בגמר אוסטרליה 2012.

"אין לנו סודות אחד מהשני", הודה תים, "שיחקנו כל כך הרבה פעמים אחד נגד השני, גם באירועים מיוחדים, זו יריבות נחמדה. אני אוהב את המשחקים הגדולים האלה, לשחק נגד השחקנים הטובים בעולם זה משהו שבשבילו אני עובד כל כך קשה בבית ובפגרה. הולך להיות משחק שונה לחלוטין בגמר, זה הכול או כלום. אני ממש מצפה לזה. יש בינינו יריבות וחברות נפלאות. זה מדהים שאנחנו הולכים לשחק אחד נגד השני בגמר גרנד סלאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully