וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בני סכנין למכבי נתניה שהיה מתוכנן להערב נדחה

במנהלת הליגה הודיעו שהמפגש בין השתיים יידחה, אחרי שתוצאות הבדיקה של בני סכנין לא. צפויות להתקבל בזמן

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לקראת המשחק מול מכבי חיפה/דוברות הפועל באר שבע

מנהלת הליגה הודיעה שהמשחק בין בני סכנין לבין מכבי נתניה, שהיה אמור להתקיים הערב (שבת) ב-18:00, נדחה אחרי שהבינו במנהלת שבדיקות הקורונה של שחקני סכנין לא יגיעו בזמן.

"בהמשך להודעתנו מאתמול, נבקש לעדכן כי כיוון שתוצאות בדיקת שחקני והצוות המקצועי של קבוצת בני סכנין צפויות להתקבל במועד שלא יאפשר את קיום המשחק במועד המקורי ובכדי לאפשר לכלל הגורמים להתכונן באופן ראוי, הוחלט כי משחק ליגת הבורסה לניירות ערך בין קבוצות מכבי נתניה לבני סכנין שהיה אמור להתקיים הערב (שבת, 18:00) ידחה", נמסר מהמנהלת. לאחר קבלת התשובות והבהרות ממשרד הבריאות על המשך סטטוס פעילות הקבוצה, תמסר הודעה על המועד החלופי (ההודעה תמסר ככל שניתן היום בערב או מחר במהלך היום)".

אלדד שביט מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
נדבק בקורונה ונכנס לבידוד. שביט/אדריאן הרבשטיין

המעבדה שהחלה לבדוק את בדיקות שחקני סכנין, קיבלה בשעות הבוקר כמות גדולה של בדיקות שנעשו לרופאים החשודים שנדבקו. הגעת הבדיקות הביאה לכך שהפסיקו במעבדה המדוברת לבדוק את הבדיקות שנעשו לשחקני סכנין. המעבדה טענה תחילה שעד השעה 12.00 יהיו כל תוצאות הבדיקות של השחקנים ומכיוון שבדיקות הרופאים דחופות יותר מענייני כדורגל, הופסק התהליך ומכאן שנאלצו לדחות את המשחק.

שחקני מכבי נתניה קיבלו עדכון בוואטסאפ שהמשחק שלהם נדחה ובמקום זאת עליהם להגיע לאימון.

הפועל חדרה, שממתינה גם היא לתוצאות הבדיקות לאחר שמאמנה שרון מימר נמצא חיובי לקורונה ואמורה לשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני, הודיעה: "אנחנו עדיין ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה שערכו אתמול שחקני הקבוצה ואנשי הצוות. בינתיים, ובעקבות הוראות משרד הבריאות ומנהלת הליגה, בוטל האימון שתוכנן להערב. נעדכן עם קבלת התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully