וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חולון הביסה את גלבוע/גליל 80:102

11.9.2020 / 16:04

פתיחה טובה להכנה לסגולים: אייזיאה מיילס (20) הצטיין. האוול תרם 14, יוגב אוחיון לא שותף. קרי בלקשיר (22) הוליך את קלעי המפסידה

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

הפועל חולון הביסה היום (שישי) את הפועל גלבוע/גליל 80:102 במשחק אימון שנערך בגן נר. הקבוצה של סטפנוס דדאס, ללא יוגב אוחיון, רשמה פתיחה ברגל ימין להכנות שלה לקראת העונה, כשגם העונה היא תשחק בליגת האלופות של פיב"א, ואילו גלבוע, שהגיעה עד לחצי גמר הפיינל פור בעונה שעברה, תקווה להראות טוב יותר בהמשך ההכנה, בעוד פטריק יאנג המענין לא משותף במדיה.

המשחק נפתח בצורה מהוססת מצד שתי הקבוצות כשחולון שומרת על יתרון קל עם 18:20 אחרי רבע אחד. ברבע השני בלטו שחקני הפנים של שתי הקבוצות, אייזיאה מיילס של חולון, וקרי בלקשיר של גלבוע. ברבע השלישי חולון ברחה בזכות דקות טובות של הגארד סי ג'יי האריס והמתאזרחים ריצ'רד האוול וריצ'רד האוול ליתרון 64:80, ומנגד בגלבוע הציגו את קורן ג'ורנו הצעיר שהחלים לפני מספר שנים ממחלת הסרטן. הסגולים שמרו על היתרון ברבע האחרון בדרך לניצחון 80:102.

שחקני הפועל חולון גיא פניני, ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
נראו טוב במשחק ההכנה הראשון. פניני והאוול/ברני ארדוב

קלעו להפועל חולון: אייזיאה מיילס 20, ריצ'רד האוול וסי ג'יי האריס 13 כל אחד, ווילי וורקמן 11, עודד ברנדווין 10, אוריאל טרויצקי 9, גיא פניני 8, כריס ג'ונסון 7, טל זך 2.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלקשיר 22, נתנאל ארצי 14, ג'ו תומאסון 12, יותם חנוכי 10, יפתח זיו 8, גיל בני 6, אייזיאה קאזינה 4, בניה סרור 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully