וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: קנזס סיטי ניצחה את יוסטון, שלא עלתה למגרש בשירת ההמנון

הקוורטרבק פטריק מהומס זרק לשלושה טאצ'דאונים, האלופה ניצחה את יוסטון 20:34 במשחק פתיחת העונה. הטקסאנס נשארו בחדר ההלבשה בזמן השמעת ההמנון

אצטדיון ARROWHEAD בקנזס סיטי. Jamie Squire, GettyImages
יש קהל, ועדיין כואב. אצטדיון ארוהד הלילה/GettyImages, Jamie Squire

בימים כתיקונם היה אצטדיון ארוהד בקנזס סיטי רוחש וגועש במשחק פתיחת העונה, אבל לא הפעם. 17 אלף צופים עם ריווחים ביניהם הגיעו הלילה למשחק פתיחת העונה ב-NFL, וראו את פטריק מהומס וקנזס סיטי עושים מה שעשו לכל אורך העונה שעברה - מנצחים. מהומס זרק לשלושה טאצ'דאונים, קלייד אדוארדס הלייר רץ ל-138 יארד עם טאצ'דאון והצ'יפס עברו את יוסטון 20:34.

מהומס השלים 24 מ-32 ניסיונות המסירה שלו ל-211 יארד, כשקנזס סיטי, שנקלעה לפיגור ברבע הראשון, מפעילה מבערים עם 31 נקודות ללא מענה. "אני גאה באוהדים שהגיעו לא פחות מהשחקנים", אמר המאמן אנדי ריד.

אלא שמעבר לקורונה, העונה נפתחה גם עם מטען הגזע. הטקסאנס לא יצאו מחדר ההלבשה בזמן שירת ההמנון, בעוד הצ'יפס עמדו. בשל המחאה ההפגנתית שחקני יוסטון ספגו קריאות בוז מהקהל שהגיע. אלישיה קיז שרה את "Lift Ev'ry Voice and Sing", שיר שנחשב להמנון השחורים, וגם במהלכו לא הגיעו שחקני יוסטון לדשא. "לא רצינו לעשות איפה ואיפה, החלטנו לא להופיע לשני השירים", אמרו בטקסאנס. לנשיא דונלד טראמפ בוודאי יהיה מה להגיד בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully