וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק הירשי ניצח את הקטע ה-12, גיא ניב סיים 154

לאחר שסיים פעם אחת שלישי ופעם נוספת במקום השני, הצליח סוף סוף הרוכב השוויצרי לסיים ראשון באחד מקטעי הטור. רוגליץ' ממשיך להוביל בדירוג הכללי

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

161 רוכבים נטלו חלק היום (חמישי) בקטע ה-12 של הטור דה פראנס 2020. מי שניצח במירוץ היה השוויצרי בן ה-22 מארק הירשי, שלאחר שסיים פעם אחת במקום השני, ופעם נוספת במקום השלישי - הצליח סוף סוף לנצח קטע בטור. את החלק האחרון של הקטע עבר הירשי כשהוא בודד בראש ואף אחד לא מאיים על ניצחון שלו. השוויצרי סיים ביתרון של 47 שניות על פייר רולאנד הצרפתי שסיים במקום השני.

אף אחד מבין הרוכבים שהגיעו ראשונים לא שייך לחמישייה העליונה של הדירוג הכללי, אותו ממשיך להוליך פרימוז' רוגליץ' הסלובני מקבוצת ג'אמבו-ויסמה, כשבמקום השני נמצא אגאן ברנאל הקולומביאני מקבוצת אינאוס גרנדיירס במרחק של 21 שניות מהפסגה. אחריהם מדורג ז'ילאום מרטין הצרפתי מקבוצת קופידיס ואחריו רומאין בארדה. את החמישייה הראשונה סוגר נאירו קווינטנה, קולומביאני נוסף.

רוכב האפניים השוויצרי מארק הירשי. AP
סוף סוף ניצח מירוץ. הירשי/AP

תום ואן אסברואק הבלגי, מקבוצת Israel start up nation סיים במקום ה-34 את המירוץ, כשדניאל מרטין האירי סיים 71. הרוכב הישראלי גיא ניב סיים במקום ה-154. בדירוג הכללי נמצאת הקבוצה הישראלית במקום ה-19.

הדירוג הכללי (אחרי 12 קטעים):

1. פרימוז' רוגליץ' (סלובניה, ג'מבו-ויסמה) 51:26:43 שעות
2. אגאן ברנאל (קולומביה, אינאוס) 0:21+ שניות
3. גיום מרטין (צרפת, קופידיס) 0:28+
4. רומן בארדה (צרפת, AG2R לה מונדיאל) 0:30+
5. נאירו קינטאנה (קולומביה, ארקאה-סאמסיק) 0:32+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully