וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות יצטרכו לקצץ לפחות ב-20 אחוז בשכר השחקנים כדי לקבל את רשת הביטחון

10.9.2020 / 19:46

משרד הספורט פרסם מסמך ובו מבחנים שיהפכו את הקבוצות לזכאיות לקבל סיוע. קבוצות שהתקציב שלהם הוא מעל 30 מיליון שקל, יצטרכו לקצץ 25 אחוזים בשכר השחקנים. בנוסף, אם הקהל יוחזר למגרשים, הזכאות תרד בהתאם

אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב מול טאליב זאנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השכר יקוצץ/ברני ארדוב

משרד הספורט הפיץ היום (חמישי) את המבחנים לפיהם יוחלט כיצד לחלק את כספי רשת הביטחון שעליהם סיכמו מול מנהלת ליגת העל בכדורגל ובכדורסל.

במסמך שהפיץ המשרד מספר מבחנים שבהם אמורות הקבוצות לעמוד על מנת לקבל את סכום הכסף, כשהמבחן המשמעותי ביותר הוא הדרישה לקיצוץ בשכר השחקנים. קבוצות שהתקציב שלהם הוא עד 30 מיליון שקלים יצטרכו לקצץ בשכר בגובה של 20 אחוזים, וקבוצות שהתקציב שלהם הוא מעל 30 מיליון שקלים, יצטרכו לקצץ בשכר בגובה של 25 אחוזים.

כמו כן מציינים במשרד הספורט כי סכומי הכסף ישולמו באופן חודשי, על פי נוסחה שפורטה, כדי להבטיח שאם בשלב מסוים יוחזר הקהל באופן מלא למגרשים, הקבוצות לא יוכלו להמשיך ליהנות מההכנסות, ואם הקהל יוחזר באופן חלקי, הקבוצות יוכלו להינות מהחלק היחסי.

סעיף משמעותי נוסף במסמך קובע כי גובה התמיכה לא תעלה על 85 אחוזים מאובדן ההכנסות של הקבוצות ממכירת כרטיסים ומנויים בפועל.

כזכור, משרד הספורט החליט לחלק 110 מיליון שקל לכדורגל וכדורסל על פי חלוקה של 75 מיליון שקלים לכדורגל ו-35 מיליון שקלים לכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully