וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי ג'יי טאקר נזכר באליפות עם הפועל חולון: "הרגע הגדול בקריירה"

פורוורד יוסטון נוצר את הרגעים בישראל והצהיר בכתבת פרופיל עליו ב-'ניו יורק טיימס': "היו שם האוהדים הכי טובים שפגשתי". עומרי כספי: "הוא פירק אנשים בצבע, הוא היה בלתי ניתן לעצירה"

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

מעטים הם השחקנים שעברו מסלול קריירה כמו זה של פי ג'יי טאקר. הפורוורד בן ה-35 עשה כברת דרך ארוכה עד שהפך לשחקן מפתח ביוסטון, כולל שתי קדנציות בישראל - אחת מהן זכורה היטב לחובבי הכדורסל הישראלי.

טאקר היה אחד מגיבורי האליפות ההיסטורית של הפועל חולון בעונת 2007/08, ונראה שהוא נוצר את הרגעים הללו עד היום. "מאז ועד היום, זה רגע הכדורסל הגדול בקריירה", אמר טאקר ל"ניו יורק טיימס" במסגרת כתבת פרופיל ארוכה ונרחבת עליו. "האוהדים של חולון היו ללא ספק האוהדים הכי משוגעים והכי טובים ששיחקתי עבורם. זה אפילו לא קרוב".

בכתבה מצוטט גם עומרי כספי, שמתאר את הדומיננטיות של טאקר בליגה הישראלית. בזמן שטאקר כיכב בחולון, כספי היה בתחילת דרכו במכבי תל אביב. "הוא היה מפרק אנשים בצבע. אף אחד לא היה יכול להתמודד איתו", אומר כספי.

שחקן הפועל חולון פי ג'יי טאקר מול שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. יותם רונן
זכרונות נעימים מליגת העל. פי ג'יי טאקר מול עומרי כספי ב-2008/יותם רונן

בשנים בהן שיחק באירופה ועבר בין היתר בחולון ובבני השרון, ה-NBA עדיין היתה רחוקה מלקבל בזרועות פתוחות פורוורדים נמוכים כמוהו. היום, שחקנים מסוגו הפכו למודל.

"הליגה היתה אז שונה לחלוטין. להיות 'טווינר' (שחקן בעמדות 3 ו-4 בלי קליעה מבחוץ) היה דבר איום ונורא. אף אחד לא רוצה טווינרים. היית חייב להיות שחקן כנף עם קליעה מהשלוש או לדעת לשחק עם הגב לסל, ואם נפלת בין לבין לא יכולת להתאים לליגה. הרבה פעמים, הרגשתי אבוד ב-NBA בגלל זה".

טאקר, שהתחנה הראשונה שלו ב-NBA היתה פיניקס אליה עבר ב-2012, סיפר ש"כשהגעתי ל-NBA הייתי צריך ללמוד איך להפוך לשחקן קבוצתי. הייתי צריך להתבגר. לפני כן הייתי השחקן המרכזי בשלוש או ארבע קבוצות, וזה היה שינוי בקו המחשבה".

כיום, כאמור, טאקר הוא שחקן מפתח. הוא נחשב לאחד השומרים הטובים ב-NBA, ובעונה החולפת גם הפך למומחה שלשות מהפינה. "הקריירה שלי היא הדבר הכי יפה בעולם. כיף שהתמזל מזלי לאורך הדרך", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully