וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף לא קטן, כוכב גדול: הכירו את קייראט, היריבה הבאה של מכבי חיפה

מאמן צעיר ומבטיח, פתיחה טובה בליגה הקזחית, ואגנר לאב בן ה-36 בחוד והיסטוריה רעה מול קבוצות ישראליות: הכירו את המשוכה הבאה

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, לאחר שגברה על ז'לייזניצ'אר 1:3. בסיבוב הבא, ביום חמישי הבא, מחכה לה משוכה קשה יותר בדמות קייראט הקזחית. הכירו את היריבה הבאה של ברק בכר - עליה גבר אשתקד עם הפועל באר שבע.

מאמן: אלכסיי שפילבסקי עדיין עומד על הקווים, בדיוק כמו לפני שנה בבאר שבע. הבלארוסי רק בן 32, אבל גדל ורכש את הכלים שלו בגרמניה (בעיקר בר.ב. לייפציג) ומקווה להפוך לסיפור הצלחה כמו מאמנים צעירים אחרים שלמדו שם.

העונה הנוכחית: אחרי 7 מחזורים בליגה הקזחית, קייראט מוליכה את הטבלה בגאון עם 6 ניצחונות, הפסד בודד והפרש שערים 4:19. בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית היא הביסה 1:4 את נוהה מארמניה.

אירופה: כמו הרבה קבוצות בכדורגל הקזחי, גם קייראט משקיעה סכומי כסף בלתי מבוטלים כדי לצרף שחקנים שיצעידו אותה לתארים ובעיקר להצלחה בזירה האירופית. בינתיים זה לא ממש הולך והיא מעולם לא עלתה לשלב בתים. בגביע הקזחי היא דווקא זכתה ארבע פעמים מאז 2014.

ואגנר לאב שחקן בשיקטאש. רויטרס
שם ענק. ואגנר לאב/רויטרס

ישראל: קייראט לא אוהבת לפגוש יריבות כחול-לבן. ב-2016/17 היא הפסידה למכבי תל אביב 3:2 בסיכום המפגשים ובשנה שעברה נכנעה להפועל באר שבע של ברק בכר 2:1. בשתי הפעמים המשחק בקזחסטן הסתיים בתיקו וזה בישראל בניצחונה של הקבוצה המקומית.

המנוע: יאצק גורלסקי שהיה חלק בלתי נפרד מסגל נבחרת פולין בשנים האחרונות, נרכש מלודוגורץ רזגארד תמורת כמיליון יורו והוא הדינמו של קייראט במרכז המגרש. נמוך קומה, תזזיתי, זריז רגליים. שחקן ברמה גבוהה שהיה יכול להיות חלק מכל קבוצה בישראל.

הכוכב: ואגנר לאב הגדול כבר בן 36, אבל עדיין רץ, בועט וכובש. אקס צסק"א מוסקבה, מונאקו ובשיקטאש - על 25 המשחקים ו-9 השערים שלו בנבחרת ברזיל - עדיין רעב ולראיה, כבש צמד והוסיף בישול ב-1:3 על אורדבסי בליגה. על החלוץ הוותיק שולמו לאורך הקיירה דמי העברה בסך של כ-39 מיליון יורו, יש לו תארים קבוצתיים מפה ועד הודעה חדשה ולראות אותו שוב תהיה חוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully