וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: קיילב יואן ניצח בקטע ה-11 בטור דה פראנס

האוסטרלי הקדים ממש ברבע גלגל את פטר סגאן, שהורד אל המקום האחרון אחרי שצולם דוחף את ואוט ואן ארט הבלגי

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

בתום דרמה גדולה ופוטו פיניש צמוד מאוד, הצליח קיילב איבן האוסטרלי לזכות היום (רביעי) בקטע ה-11 בטור דה פראנס, אותו סיים אחרי 4:00:01 שעות. גם בדיקת הפוטו פיניש לא קבעה נחרצות מי הגיע שני, אבל לאחר מכן אושר שזה היה פטר סגאן הסלובקי. למרות זאת, הדרמה רק התעצמה כשהתברר שסגאן נשען עם כתפו על ואוט ואן ארט הבלגי והורד אל המקום האחרון.

זה העלה את סם בנט האירי אל המקום השני ואת ואן ארט הבלגי אל המקום השלישי כשבריאן קוקור רביעי. הוגו הופשטטר הצרפתי מקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן הגיע תשיעי והועלה אל המקום השמיני. כזכור, אתמול נתפס רוכב הקבוצה פטריק שלינג השוויצרי על שימוש בחומרים אסורים ונפסל מהתחרות.

קיילב יואן רוכב אופניים אוסטרלי. רויטרס
קיילב יואן חוגג את המקום הראשון/רויטרס

זו הפעם השנייה שאיבן מנצח קטע בטור השנה והוא אמר: "ניסיתי לברוח ברגע האחרון, יצאתי די מאוחר והייתה סיומת מותחת מאוד. בסופו של דבר כולנו היינו חמים וברגעים כאלה לא תמיד חושבים על בטיחות. אני משוכנע שפטר סגאן לא התכוון להזיק לאף אחד, אולי הוא לא היה צריך לעשות את זה".

גם אחרי הקטע ה-11 שמר פרימוז' רוגליץ' על ההולכה הכללית עם זמן של 46:15:24 שעות כשאחריו נמצאים אגן ברנאל הקולומביאני (21+) וגיום מרטן הצרפתי (28+). לקבוצה ישראל סטארט אפ ניישן אין אף נציג בדירוג 20 המוליכים הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully